Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kijk ik ben nu hoods aan het over nemen maar ik heb nu 2 kleine stukjes over maar daar lopen nooit de vijanden hoe kan ik die dan krijgen..

Kijk dit..

gtale2.jpg

Er loopt of rijd nooit iemand

Dankje alvast

Geplaatst:

Ik snap wat je probleem is, er lopen hier inderdaad zelden Gangmembers rond. Vroeg of laat lopen ze er vast wel eens, ga desnoods even missies o.i.d. doen en dan zal je ze vast wel eens tegenkomen. Ook kan je even lekker relschoppen, schiet wat mensen dood en dan zullen er soms ook wel Ballas/Vagos komen om te kijken wat er gaande is. Dat laatste is slechts een gerucht, wt ik meerdere malen heb gehoord, maar wie weet...

P.S. Je bent hopelijk bij de Return to Los Santos Missions? Anders kan ik je nu wel vertellen dat dit onbegonnen werk is, je raakt ze immers weer kwijt na 'Reuniting the Families'. Na 'Home Coming' zul je ze echter wel weer krijgen, hierin zal je Grove Street weer veroveren.

Geplaatst: (bewerkt)

Nog een kleine toevoeging op VWO-er, je kan ze ook lokken (dat deed ik vaak, je moet dan gangmembers opzoeken en dan een beetje plagen, niet doodschieten, dan lopen ze achter je aan), je moet ze dan wel IN de gang area wat je wilt veroveren lokken. Verder nog een handig truukje: Soms lopen ze ook met z'n tweeen, als je ze beide dood schiet dan heb je geen gangwar, je moet dan wachten tot de ambulance ze weer tot leven wekt en dan schiet je ze nog een keer dood.

Succes.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:

Ik heb overigens ook nog wel een tip. Als ze er niet lopen, dan rijden ze meestal wel rond in een voertuig. Maak gewoon een blokkade op het midden van de weg. Dat doe ik zelf ook altijd, mocht er even niemand lopen. Als er 2 auto's met member tussenzitten schiet je hen gewoon neer. Als het slechts 2 members zijn, dan kun je de tip van 'Jow Tommy Verceti' gebruiken met die ambulance. Voor de rest is het denk ik gewoon wat geduld hebben en afwachten.

Ik heb overigens ook nog wel een tip. Als ze er niet lopen, dan rijden ze meestal wel rond in een voertuig. Maak gewoon een blokkade op het midden van de weg. Dat doe ik zelf ook altijd, mocht er even niemand lopen. Als er 2 auto's met member tussenzitten schiet je hen gewoon neer. Als het slechts 2 members zijn, dan kun je de tip van 'Jow Tommy Verceti' gebruiken met die ambulance. Voor de rest is het denk ik gewoon wat geduld hebben en afwachten.

Telt het als je iemand terwijl hij in een voertuig zit doodknalt?

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Telt het als je iemand terwijl hij in een voertuig zit doodknalt?
Ja, zolang ze maar doodschiet, -steekt of -slaat. Wat echter niet helpt is ze te overrijden met een voertuig, dus zolang je ze zelfstandig afmaakt werkt het. Waar je wel op moet letten is dat je zelf in het vijandelijk gebied staat, sta je net over de grens in je eigen gebied dan telt dit niet mee. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
  • 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb alle teritories al veroverd bahalve die twee er waren 10 ballas en 10 vagos allemaal afgeknald geen gangwar(ballas in het paars vagos in het geel gedeelte)

Geplaatst:
ik heb alle teritories al veroverd bahalve die twee er waren 10 ballas en 10 vagos allemaal afgeknald geen gangwar(ballas in het paars vagos in het geel gedeelte)

Das vreemd, misschien stond je ZELF in het paarse en gele gedeelte maar schoot je de gang-members buiten het gebied neer, ze staan dan in het groene gedeelte als ze neergeknald worden. Een andere optie kan ik momenteel helaas niet bedenken. Heel misschien (een gokje) een bug ofzo als laatste mogelijkheid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...