robinho123 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 als ik bijvoorbeeld die ene vrindin ik weet nie hoe ze heet die kan regele dat als je dood gaat je je wapens houd als ik bij haar bijv. al 100% heb gedaan en ik vermoord haar is ze dan voorgoed dood? en kan je dan alsnog je wapens houden nadat je dood bent? alvast bedankt. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Ik krijg een deja vu . Lees dit topic maar eens goed door. @ de link is gefixed:). Bewerkt: 18 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
JeGe Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Of een ander handig trucje: Start een new game en zoek die vriendin, save dan en start weer een new game, nu kun je daarin spelen zonder te hoeven daten en je houd toch je wapens als je doodgaat. Reageren
robinho123 Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Of een ander handig trucje: Start een new game en zoek die vriendin, save dan en start weer een new game, nu kun je daarin spelen zonder te hoeven daten en je houd toch je wapens als je doodgaat. oke al gezien bedankt Bewerkt: 18 juni 2007 door robinho123 Reageren
JeGe Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Of een ander handig trucje: Start een new game en zoek die vriendin, save dan en start weer een new game, nu kun je daarin spelen zonder te hoeven daten en je houd toch je wapens als je doodgaat. kan t ook zonder nieuwe spel te starten en die link van Jow Tommy Verceti gaat over besturing:P Ja, maar dan krijg je telefoontjes van haar dat je haar moet daten. Daar heb je dan geen last van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.