.:TOM:. Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Wel ik ben dus bezig met m'n mod voor info zie hier en ik heb dus een map geplaatst zoals jullie kunnen zien op de laatste screenshot. Het enigste probleem is dat ik erdoor val, kan iemand dit oplossen ? De map bestaat nochtans uit bestaande models van GTA SA. Tom De files heb ik bijgevoegd als je eens wil kijken. Dit zijn de coordinaten X = -973,8359375 Y = 1077,171875 Z = 25,992188 Je moet alleen een hydra nemen en nog naar boven gaan. Bewerkt: 18 juni 2007 door .:TOM:. Reageren
Rivel Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Hoe heb je hem ingame gezet? Zonder coll? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Ik had eerst de originele levelmap.ipl , ik heb dan de benodigde models gekopieerd en onderaan geplakt. Dan heb ik de coordinaten veranderd en wanneer ik ingame kom val ik erdoor. Voorbeeld: Originele file : Dan selecteer kopieer en ik de model : Daaran verander ik de coordinaten en test het spel en wanneer ik er naartoe ga zak ik erdoor : Tom Bewerkt: 19 juni 2007 door .:TOM:. Reageren
Rivel Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Volg anders even ene video tut. over ingame zetten in de MTL op dit Forum! Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Wacht ik ga het op een andere manier proberen, is het mogelijk om met 3dsmax verschillende DFF's tegelijkertijd te openen en dan op te slaan in 1 DFF ? Tom Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ja, door ze allemaal te importeren, aan elkaar te maken met de ''attach'' functie (editable poly) en ze weer te exporteren naar dff. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik zou dit wel willen doen maar m'n 3dsmax is eergisteren verlopen dus... wat nu ? Tom Reageren
GTA_XP Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik zou dit wel willen doen maar m'n 3dsmax is eergisteren verlopen dus... wat nu ?Tom Misschien Zmodeler? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Zou kunnen maar ik snap er "genen zak" van maar ik ben ondertussen naar een andere oplossing aan het zoeken. Tom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.