Woetsha Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Eventjes mijn rate-systeem gebruiken… _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Lettertype: Leuke logo heb je… "Syfes" had je beter niet vetgedrukt gedaan, want nu lijkt het niet zo duidelijk meer. Maar wat ik er wel goed aan vond is dat je een speciale achtergrondje hebt gebruikt voor het font en dat vind ik wel mooi. Kleur 10/10 l Plaatsing 10/10 l Lettertype 10/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Achtergrond: De achtergrond is eigenlijk niet zo duidelijk dat komt door de effecten. De effecten die je hebt gebruikt vind ik niet goed omdat ze je gehele signature verpesten. Je kon beter een één lichteffect tegen de auto laten schijnen en voor de rest niets. De achtergrond vind ik wel goed gedaan, het lijkt alsof hij in een autoshowroom staat. Effecten 2/10 l Achtergrond 8/10 l Kleur 6/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Render: De render is goed afgewerkt met een goud lijntje en dat vind ik wel goed het knippen ziet er ook goed uit. Originaliteit 10/10 l Knippen 9/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Rand: De rand ziet er goed uit en zeker bij deze signature, het maakt je signature zo gesloten en dat vind ik prachtig ! De kleur is ook goed gekozen en past ook bij je render. Dikte 10/10 l kleur 10/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Commentaar: Zonder de overdreven effecten was dit een PERFECTE signature, probeer er volgende keer wat meer op te letten. Eindcijfer: 85/100 -> 8,5/10 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Woetsha. Bewerkt: 18 juni 2007 door Woetsha Reageren
Tunix Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) + Nu heb je wel je naam in het midden van je blokje gedaan, dat is goed + De gloeiende puntjes + Mooie render gebruikt die goed bij je sig past - Je had je letters beter dezelfde kleur kunnen geven als de bolletjes - Het blokje vind ik er niet echt bij passen om je tekst - De achtergrond is wat leeg Ik heb wel eens een betere van je gezien Syfes. Een 6'je. Keep it up. Trouwens, volgens mij bedoel je 'I hope you enjoy', of niet? Bewerkt: 18 juni 2007 door Tunix Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 ik geloof als ie altijd zegt injoine de render valt teveel weg door alle effecten en de kleur vind ik niet echt goed passen bij designature want door alle effecten word het een beetje grauw en daardoopr is de hele signature grauw geworden ik heb idd veel betere signatures van jou gezien. rate: 6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.