Donald F. Duck Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Missie(s): 100% territorium Cheaten: Nee Versie: V2.00 Overig: Als je meer kogels moet mag je naar de Ammu-Nation, maar ik wil wel als ik de savegame terug krijg nog minstens 1 miljoen dollar hebben. Ook heb ik SA Scriptchange. Edit: Voor de zoveelste keer savegame vergeten Bewerkt: 18 juni 2007 door Donald F. Duck
spoeky Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Donald F. Duck zei: Missie(s): 100% territoriumCheaten: Nee Versie: V1.00 Overig: Als je meer kogels moet mag je naar de Ammu-Nation, maar ik wil wel als ik de savegame terug krijg nog minstens 1 miljoen dollar hebben. Edit: Voor de zoveelste keer savegame vergeten Probeer ik wel. De savegame doet het bij mij niet. Iemand anders zou hem moeten doen! Edit @ hieronder: Ik heb ook v1. Maar Donald F. Duck heeft ook script changer. Ik denk dat het daaraan ligt. Bewerkt: 18 juni 2007 door spoeky
Kinzorro Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) spoeky zei: Donald F. Duck zei: Missie(s): 100% territoriumCheaten: Nee Versie: V1.00 Overig: Als je meer kogels moet mag je naar de Ammu-Nation, maar ik wil wel als ik de savegame terug krijg nog minstens 1 miljoen dollar hebben. Edit: Voor de zoveelste keer savegame vergeten Probeer ik wel. De savegame doet het bij mij niet. Iemand anders zou hem moeten doen! Ik doe hem wel Edit:Ook bij mij doet ie het niet, er moet dan iets mis zijn met je save-game Of wil iemand nog voor de zekerheid een 3de poging wagen? Edit 2:Vat hem al!! Je hebt versie 2, ik heb versie 1. Is dit ook het geval bi jou, Spoeky? Want dan hebben we het probleem gevonden Bewerkt: 18 juni 2007 door Kinzorro
Bassiej Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Toen ik 81% territory in bezit had overleed ik door een explosie van mijn eigen auto... Aangezien ik de uitleg over het ziekenhuis kreeg ben was dit de eerste keer dat je dood ben geweest. Ik weet niet of je dit erg vind, maar om te voorkomen dat ik verder ga terwijl het niet hoeft van jou vraag ik het even. Ik kan het gewoon afmaken, ik ben dan wel één keer dood geweest. Ik kan ook stoppen en dat mag iemand anders opnieuw beginnen... Zeg het maar Donald F. Duck . Savegame (voor het geval dat iemand anders het verder van je mag doen): GTASAsf6.b Bewerkt: 18 juni 2007 door Bassiej™
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Ik doe hem wel zonder dood te gaan. Gehaald: 100% territory Beloning: Respect Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt, ik ben ook niet dood gegaan. Nog veel plezier met San Andreas . Bewerkt: 19 juni 2007 door Jow Tommy Verceti
Donald F. Duck Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Je hoeft niet opnieuw te beginnen Jow Tommy Verceti (als je tenminste opnieuw begint), en het maakt niks uit van Busted/Wasted, als je het maar zo veel mogelijk vermijdt. Edit: Bedankt! Bewerkt: 19 juni 2007 door Donald F. Duck
Recommended Posts