Jump to content

aanhangers


Klokkie89

Aanhangers in IV  

80 leden hebben gestemd

  1. 1. Aanhagers in IV:

    • vet moeten ze doen!!
      51
    • Helemaal niks!!
      6
    • Maakt me niets uit
      22


Recommended Posts

wat vinden jullie van aanhangers in het spel.

Nu het waarschijnlijk mogelijk is om spullen in je kofferbak te doen, lijkt het me wel leuk om deze ruimte uit te breiden met een aanhangertje. Die je dan bijvoorbeeld helemaal vol kan stoppen met lijken om ze vervolgesn te dumpen in zee :puh:

Bewerkt: door klok
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    4

  • Certified Gangsta

    3

  • NilsHolgersson

    3

  • IV trailer

    3

wat vinden jullie van aanhangers in het spel.

Nu het waarschijnlijk mogelijk is om spullen in je kofferbak te doen, lijkt het me wel leuk om deze ruimte uit te breiden met een aanhangertje. Die je dan bijvoorbeeld helemaal vol kan stoppen met lijken om ze vervolgesn te dumpen in zee :puh:

ja lijkt me wel leuk maar of ze het gaan doen ???

Link to comment
Delen op andere websites

helemaal vol stoppen met lijken? nee denk het niet. ik weet niet wat jij denkt waar de kofferbak voor gaat worden gebruikt? :puh:

aanhangers zullen er vast wel weer inzitten, maar of je er iets in kan doen..

Link to comment
Delen op andere websites

Oja dat zou wel grappig zijn. En dan een caravan er achter hangen, dat is dan je draagbare savepoint. Je kunt hem parkeren op een trailerpark tussen al het white trash of je kunt hem volstouwen met borderjumpers en aan mensenhandel doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oja dat zou wel grappig zijn. En dan een caravan er achter hangen, dat is dan je draagbare savepoint. Je kunt hem parkeren op een trailerpark tussen al het white trash of je kunt hem volstouwen met borderjumpers en aan mensenhandel doen.

Cool idee.Een draagbaarsavehouse :schater: .Neej.Eigenlijk vind ik het best goed,want bij Gta LCS moet je steeds ver rijden ervoor :duh::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oja dat zou wel grappig zijn. En dan een caravan er achter hangen, dat is dan je draagbare savepoint. Je kunt hem parkeren op een trailerpark tussen al het white trash of je kunt hem volstouwen met borderjumpers en aan mensenhandel doen.

dit vind ik nou een goed idea

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...