Jump to content

aanhangers


Klokkie89

Aanhangers in IV  

80 leden hebben gestemd

  1. 1. Aanhagers in IV:

    • vet moeten ze doen!!
      51
    • Helemaal niks!!
      6
    • Maakt me niets uit
      22


Recommended Posts

Oja dat zou wel grappig zijn. En dan een caravan er achter hangen, dat is dan je draagbare savepoint. Je kunt hem parkeren op een trailerpark tussen al het white trash of je kunt hem volstouwen met borderjumpers en aan mensenhandel doen.

en dan rij je met je draagbare savepoint de plomp in. Ik denk wel dat er miss trailers voor werkverkeer die wegen aan moet aanleggen ofsoiets

Bewerkt: door gta goodie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    4

  • Certified Gangsta

    3

  • NilsHolgersson

    3

  • IV trailer

    3

Lijkt wel gaaf, alle ingewanden van lijken in een aanhanger stoppen en ze dumpen in zee.

Of iemand kidnappen in die aanhanger :schater:

En de aanhanger als woon-aanhanger gebruiken wanneer de belastingdienst het huis van Niko

afneemt :schater::D

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Binnen de VS kun je niet van de ene staat naar de andere staat gaan zonder alsnog opgepakt te worden.

Voor de rest heb je gelijk..maar dat stukje niet..

Alleen als echt de fbi ofzo achter je aan zit kan je nog op worden gepakt na het overschrijden van de staatsgrens..de politie heeft niks meer over je te zeggen als je de grens over gaat. tenzij je massamoord hebt gepleegd natuurlijk :puh:

maar voor de misdaden die je pleegt waar je onderuit kan komen door de staatsgrens over te gaan, daar ga je niet voor borderjumpen inderdaad :puh:

Haha ja ik snap hem al :bier:

Is trouwens al bekend wat de mogelijkheden zijn met de kofferbak? Want het lijkt mij gewoon ultiem als je een lijk in een missie ofso moet gaan begraven nadat je hem hebt vermoord. Dat is pure maffia. Midden in New York iemand knallen en dan in de bossen van Jersey begraven (a la GoodFellas e.d.)

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Binnen de VS kun je niet van de ene staat naar de andere staat gaan zonder alsnog opgepakt te worden.

Voor de rest heb je gelijk..maar dat stukje niet..

Alleen als echt de fbi ofzo achter je aan zit kan je nog op worden gepakt na het overschrijden van de staatsgrens..de politie heeft niks meer over je te zeggen als je de grens over gaat. tenzij je massamoord hebt gepleegd natuurlijk :puh:

maar voor de misdaden die je pleegt waar je onderuit kan komen door de staatsgrens over te gaan, daar ga je niet voor borderjumpen inderdaad :puh:

Haha ja ik snap hem al :bier:

Is trouwens al bekend wat de mogelijkheden zijn met de kofferbak? Want het lijkt mij gewoon ultiem als je een lijk in een missie ofso moet gaan begraven nadat je hem hebt vermoord. Dat is pure maffia. Midden in New York iemand knallen en dan in de bossen van Jersey begraven (a la GoodFellas e.d.)

er is alleen bekend over de kofferbak dat je hem kan openen..dus ook wel kan gebruiken. voor wat is nog niet bekend. De voetgangers enzo zie je wel hun boodschappen nu in de kofferbak laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Die dingen gaan uitzwenken!!!! Krijg je nog schade aan je auto!! Ondanks dat de AI van de bestuurders verbeterd wordt lijkt het me gewoon nutteloze ruimte...

Trouwens:

A - Een kofferbak vol lijken valt niet op hoor..... :ch:

B- Staat zo dom...

Verder boeit het me niet zo...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...