PowerPats Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Zijn er net als in vorige gta's ook criminelen in san andreas zoals autodieven en zakkenrollers ? of criminelen die te voet door de politie worden achtervolgt ? want tot nu toe zie ik alleen auto-achtervolgingen. En ik vondt juist die andere criminele activiteiten gaaf. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Je hebt in San Andreas niet de (grappige) mogelijkheid zoals in Vice City om een crimineel neer te slaan en dan $50 te ontvangen. Zoals je zelf al zei worden soms wel criminelen achtervolgt in een auto (da's nog vetter), dan schieten de criminelen ook vanuit de auto. Verder zijn er veel autodieven in San Andreas en alle gang-members zijn natuurlijk ook criminelen . Kortom criminaliteit genoeg in San Andreas. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Nee die zijn er niet in GTA San Andreas. Oh ik dacht dat ze er niet waren. :$ Bewerkt: 18 juni 2007 door Rene-GTA Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Je hebt in San Andreas niet de (grappige) mogelijkheid zoals in Vice City om een crimineel neer te slaan en dan $50 te ontvangen. Zoals je zelf al zei worden soms wel criminelen achtervolgt in een auto (da's nog vetter), dan schieten de criminelen ook vanuit de auto. Verder zijn er veel autodieven in San Andreas en alle gang-members zijn natuurlijk ook criminelen . Kortom criminaliteit genoeg in San Andreas. maar gebeurt dat vaak die autodiefstallen ? En is het steeds een bepaald persoon die het doet ? Want ik heb het nog nooit meegemaakt. Bewerkt: 18 juni 2007 door powerpats Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Zijn er net als in vorige gta's ook criminelen in san andreas zoals autodieven en zakkenrollers ?of criminelen die te voet door de politie worden achtervolgt ? want tot nu toe zie ik alleen auto-achtervolgingen. En ik vondt juist die andere criminele activiteiten gaaf. Ik weet bijna nikx van 'de vorige GTAs', maar je ziet hier soms wel mensen auto's jatten. Ook zie je mensen te voet door de politie worden achtervolgt, meestal na de auto-achtervolging, en dan stappen ze uit, en dan komt er een 'voet-achtervolging'. Originele officiële criminelen (lol, spreek dat uit <--), vind je vaak in missies zoals Yay KaBoom Boom!! Reageren
Fizzle E Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 peepz in een blauw vest en een ketting om willen je auto nog wel es stelen. vaak als je even snel uitstapt! Reageren
Small Smoke Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Er zijn zeker wel Criminelen in SA zoals die achtervolgingen, en de politie heli die in de lucht zit die een keer NIET achter je aan zit maar die dan weer assisteerd of juist iemand zoekt, als je zelf in zo'n politie heli zit en de lamp aan doet en die schijnt op een auto dan peert ie gast er hard uit en scheurt er vandoor. hmm ff terug naar de topic Er zijn dus zat criminelen, en als een agent iemand te voet achterna zit verkoop die gast geen oplawabber want dan komt die politie zelf achter JOU aan. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Verwacht geen hoge A.I. van zowel de Cop(s) als de achternagezetewordende (hoe noem je dat nou?) Soms schaam je jezelf als je ziet wat (vooral die cops) allemaal doen Reageren
Rensch Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) In Los Santos zijn het bikermen (dus leren vestjes en lange staarten enzo) en (zoals eerder is gezegd) een zwarte man met een blauw gestreept shirt en een ketting. In San Fierro zijn het bikermen en een zwarte man met een wit hoedje op en een lichtblauw shirt. En dan heb je ook nog zo'n dude die er iets chiquer uit ziet maar weet niet precies meer hoe. In Las Venturas zijn het geloof ik alleen de bikermen. Voor de rest komen de voorgenoemde in outlands etc. allemaal ook voor. Ze zijn trouwens snel te herkennen als je rond gaat knallen. Meestal (niet altijd) pakken de voorgenoemde ook een gun of mes erbij om jou vervolgens aan te vallen. (en nee, nu heb ik het niet over de drug-dealers) De mensen die drive-by's verichten zijn altijd andere mensen. Willekeurig dus Bewerkt: 28 juni 2007 door Rensch Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 er zijn ook wel mensen die worden achtervolgd op de voet , ze rennen dan gewoon weg van de Politie. Op zo'n moment moet je niet helpen , want als jij diegene slaat krijg je zelf de politie achter je aan Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Tuurlijk zijn er wel criminelen in SA. Anders zou het geen GTA zijn hea Dingen die vaak gebeuren : - Politie zit iemand achterna lopend. - Politie doet een achtervolging met auto. - Soms zijn er vechtpartijen. - Soms zie je mensen met een drugsdealer praten dus wellicht hebben ze het dan over een deal. - Soms is er een vuurgevecht. - Je ziet weleens iemand een auto stelen. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Er zijn zeker wel Criminelen in SA zoals die achtervolgingen, en de politie heli die in de lucht zit die een keer NIET achter je aan zit maar die dan weer assisteerd of juist iemand zoekt, als je zelf in zo'n politie heli zit en de lamp aan doet en die schijnt op een auto dan peert ie gast er hard uit en scheurt er vandoor. hmm ff terug naar de topic Er zijn dus zat criminelen, en als een agent iemand te voet achterna zit verkoop die gast geen oplawabber want dan komt die politie zelf achter JOU aan. hoe doe je de lamp dan aan? ik heb wel eens gezien in de polietie garage dat er een neger werdt geslagen door een agent. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Er zijn zeker wel Criminelen in SA zoals die achtervolgingen, en de politie heli die in de lucht zit die een keer NIET achter je aan zit maar die dan weer assisteerd of juist iemand zoekt, als je zelf in zo'n politie heli zit en de lamp aan doet en die schijnt op een auto dan peert ie gast er hard uit en scheurt er vandoor. hmm ff terug naar de topic Er zijn dus zat criminelen, en als een agent iemand te voet achterna zit verkoop die gast geen oplawabber want dan komt die politie zelf achter JOU aan. hoe doe je de lamp dan aan? ik heb wel eens gezien in de polietie garage dat er een neger werdt geslagen door een agent. Je kan de lamp niet aanzetten ! Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Toch wel 'Only GrandTheftAuto', hij is 's nachts aan te zetten door middel van de 'Caps Lock' of de 'H'. Als het om ong. 06:00 weer dag wordt zal hij automatisch uitgaan. Ik heb het in ieder geval in SA:mp geprobeerd maar volgens mij maakt dat niet heel veel uit met de normale Police Maverick. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Toch wel 'Only GrandTheftAuto', hij is 's nachts aan te zetten door middel van de 'Caps Lock' of de 'H'. Als het om ong. 06:00 weer dag wordt zal hij automatisch uitgaan. Ik heb het in ieder geval in SA:mp geprobeerd maar volgens mij maakt dat niet heel veel uit met de normale Police Maverick. Thnx! Weet ik dat ook weer. Weet iemand nog meer (voertuig)functies die ik nog niej weet? En om alsnog beetje on-topic te blijven: Tijdens de 'Riot' zul je eens beleven hoeveel criminaliteit San Andreas te bieden heeft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.