Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen, ik heb weer een nieuw

nieuwt je over de Harry Potterfilm. ^_^

De arme jongens en meisjes van Australië mogen niet gaan kijken

omdat er teveel geweld in bepaalde scènes zou zitten.

Nu is mijn vraag, wat vinen jullie daarvan, moeten ze ook hier dit toepassen of niet?

Ik, als Potter(fan:p), vind natuurlijk van niet. En jullie?

Bron: Belga

Geplaatst:

Ik vind van wel ik bedoel, ik heb ook weleens een stukje Harry Potter gezien maar vond het veel te grof. De hele jeugd wordt verziekt door de lompe dingen die ze in die films uitspoken. Nee, dit soort gewelddadige onzin mogen ze van mij buiten de landsgrenzen houden.

Geplaatst: (bewerkt)

Euh, nee, niet echt. Daarom hebben wij in Nederland ook de kijkwijzer. Als in de TV gids staat voor 16 jaar dan moeten er ook geen kinderen van 12 naar gaan kijken... ^_^ Dus stel je voor dat HP5 de Movie voor 16 jaar en ouder is, dan moet Pietje die 12 jaar is gewoon er niet naar kijken. :cab:

Kortom in mijn ogen is het wat slap gelul... Kijk naar de kijkwijzer.

Bewerkt: door Michiel23
Geplaatst:
Harry Potter is een kinderfilm... ik denk niet dat veel mensen van 16 jaar of ouder er naar kijken.

Ik ben 17, en vind het leuk. Mijn neef is 21 en vind het ook leuk. Misschien zijn wij de enigste 2 van de 15.311.700 tieners in Nederland maar kan in mijn omgeving genoeg 15/16 en 15> jarigen die HP leuk vinden. ^_^

Geplaatst:

Die film lijkt me niks aan, dan wacht ik liever op het zevende HP-boek dat binnenkort uitkomt.

Geplaatst:
Harry Potter is een kinderfilm... ik denk niet dat veel mensen van 16 jaar of ouder er naar kijken.

Nee, het is een normale film, alleen met een thema dat snel in verband wordt gebracht met kinderen. Of vindt jij LOTR ook een kinderfilm-reeks omdat er elfjes in voorkomen? :7

Geplaatst:
Hallo iedereen, ik heb weer een nieuw

nieuwt je over de Harry Potterfilm. ^_^

De arme jongens en meisjes van Australië mogen niet gaan kijken

omdat er teveel geweld in bepaalde scènes zou zitten.

Nu is mijn vraag, wat vinen jullie daarvan, moeten ze ook hier dit toepassen of niet?

Ik, als Potter(fan:p), vind natuurlijk van niet. En jullie?

Bron: Belga

Australië weer hè... Ze overdrijven daar wel een beetje. Harry Potter 3 was daar 16 jaar en ouder!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...