weci Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Hallo iedereen, ik heb weer een nieuw nieuwt je over de Harry Potterfilm. De arme jongens en meisjes van Australië mogen niet gaan kijken omdat er teveel geweld in bepaalde scènes zou zitten. Nu is mijn vraag, wat vinen jullie daarvan, moeten ze ook hier dit toepassen of niet? Ik, als Potter(fan:p), vind natuurlijk van niet. En jullie? Bron: Belga Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik vind van wel ik bedoel, ik heb ook weleens een stukje Harry Potter gezien maar vond het veel te grof. De hele jeugd wordt verziekt door de lompe dingen die ze in die films uitspoken. Nee, dit soort gewelddadige onzin mogen ze van mij buiten de landsgrenzen houden. Reageren
Michiel23 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Euh, nee, niet echt. Daarom hebben wij in Nederland ook de kijkwijzer. Als in de TV gids staat voor 16 jaar dan moeten er ook geen kinderen van 12 naar gaan kijken... Dus stel je voor dat HP5 de Movie voor 16 jaar en ouder is, dan moet Pietje die 12 jaar is gewoon er niet naar kijken. Kortom in mijn ogen is het wat slap gelul... Kijk naar de kijkwijzer. Bewerkt: 18 juni 2007 door Michiel23 Reageren
LBG Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Harry Potter is een kinderfilm... ik denk niet dat veel mensen van 16 jaar of ouder er naar kijken. Reageren
Michiel23 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Harry Potter is een kinderfilm... ik denk niet dat veel mensen van 16 jaar of ouder er naar kijken. Ik ben 17, en vind het leuk. Mijn neef is 21 en vind het ook leuk. Misschien zijn wij de enigste 2 van de 15.311.700 tieners in Nederland maar kan in mijn omgeving genoeg 15/16 en 15> jarigen die HP leuk vinden. Reageren
weci Geplaatst: 26 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Daar heb je gelijk in. Ik ben ook zo goed als 15 en ik vind het best wel leuk. Reageren
Squidward Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Die film lijkt me niks aan, dan wacht ik liever op het zevende HP-boek dat binnenkort uitkomt. Reageren
Froop Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Harry Potter is een kinderfilm... ik denk niet dat veel mensen van 16 jaar of ouder er naar kijken. Nee, het is een normale film, alleen met een thema dat snel in verband wordt gebracht met kinderen. Of vindt jij LOTR ook een kinderfilm-reeks omdat er elfjes in voorkomen? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Hallo iedereen, ik heb weer een nieuwnieuwt je over de Harry Potterfilm. De arme jongens en meisjes van Australië mogen niet gaan kijken omdat er teveel geweld in bepaalde scènes zou zitten. Nu is mijn vraag, wat vinen jullie daarvan, moeten ze ook hier dit toepassen of niet? Ik, als Potter(fan:p), vind natuurlijk van niet. En jullie? Bron: Belga Australië weer hè... Ze overdrijven daar wel een beetje. Harry Potter 3 was daar 16 jaar en ouder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.