Jump to content

Wat nu?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een paar maanden san andreas gekocht en toen deed hij het niet wat nu ik kan niet weet 20 euro gaan betalen stel dat die oook kapot gaat jah dan ben iki zogezegt de klos want daan gaan mijn ouders boos worden omdat ze dan 40 euro of 55 euro kwijt zijn wat nu

Bewerkt: door Bling
Onzinnig plaatje verwijderd.
Geplaatst: (bewerkt)

Met het spel terug naar de winkel gaan, verder kunnen wij je denk ik niet helpen :bier:

Btw waar is dat toegevoegde plaatje goed voor?

Zet dan een foto in je handtekening.

Bewerkt: door terrorkruimel
Geplaatst:
ik kan het niet meer terug brengen het is de einge winkel die hier staat in Rotterdam-Zuid

Dan kun je hem tog alsnog terugbrengen?? :?

Geplaatst:

neej ik had vice city gekocht omdat ik san andreas niet zag toen zag ik sanandreas had hem geruilt dan kan je hem niet meer ruilen ik weet niet of ik het mag zeggen maar zeg het tochik heb hem bij E-Plaza gekocht als je en spel heb gekocht en je ruilt hem mag je hem niet meer terug brengen

Geplaatst:

Tuurlijk mag je dat zeggen, dit is geen reclame.

Als je heb op de pc hebt moet je een alle bestanden en mappen van rockstargames en GTA san andreas weggooien en dan opnieuw instaleren.

Geplaatst:

Ja, we willen je wel helpen als je even zegt wat er aan mankeert. Je geeft geen info over de foutmelding, dus hoe moeten wij nu weten wat er dan aan scheelt. Als je gewoon even zegt wat er scheelt, dan kunnen wij je misschien helpen en scheelt je dat weer €20. Mocht er een foutmelding optreden, gelieve dan ook een screenshot er bij te plaatsen. Vermeld tevens even de inhoud van je PC, zodat wij kunnen nagaan of je PC GTA daadwerkelijk wel aankan.

Ik raad je overigens wel gewoon aan eerst alle mappen te verwijderen, zo weet je namelijk zeker dat alles weg is.

Geplaatst:

ik vertaal het even in het nederlands er staat deze cd is niet een orginele versie van san andreas en ik weet toch zeker dat ik hem in E-plaza gekocht heb dus erg raar

Geplaatst:
ik vertaal het even in het nederlands er staat deze cd is niet een orginele versie van san andreas en ik weet toch zeker dat ik hem in E-plaza gekocht heb dus erg raar

begin eens met er een andere disc in te stoppen ;)

Geplaatst:

e-plaza is onbetrouwbaar:P of ze naaien me

ik had fifa 2006 daar gekocht maar die was frans dat ging nog wel

maar toen kocht ik need for speed en die was ook frans dus ging ik ruile voor een nieuwe

en die deed t helemaal niet(scheur achter cd) dus ging ik trug en na een tijdje discussere

kreeg ik tog mijn geld terug.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...