Jump to content

GTA III hoofpagina uit de lucht?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik meld even dat als ik naar http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_III ga dat ik dan alleen een oranje scherm zie. Voor zover ik heb kunnen zien doet alleen deze pagina zo vreemd. Overigens, Bling heeft deze fout niet, maar misschien hebben andere gebruikers dit ook dus ik denk ik meld het even (op advies van Bling :D ).

@Woetsha: zelfs na een paar minuten houd je wat ik hier beschreven heb.

Edit: Vreemd op deze computer (normaal post ik op mijn eigen pc) kan ik wel naar die pagina, maar ik heb wel bewijs dat deze pagina het eerst niet deed :7 . Ik snap niet hoe het kan maar het is dus niet een fout van wikigta.

Edit: Nu ben ik weer op mijn eigen pc en nu kan ik niet naar die pagina gaan, ik vind dit een vreemde situatie...

Nogmaals Edit: Vandaag kan ik nog steeds niet op die ene pagina met mijn eigen pc.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Ik meld even dat als ik naar http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_III ga dat ik dan alleen een oranje scherm zie. Voor zover ik heb kunnen zien doet alleen deze pagina zo vreemd. Overigens, Bling heeft deze fout niet, maar misschien hebben andere gebruikers dit ook dus ik denk ik meld het even (op advies van Bling :D ).

Ik heb het ook niet hoor. Dit MOET aan jouw internet verbinding liggen ofzo. :Y

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Geplaatst:

Wis je browser cache. WikiGTA laad indien je er al een keer eerder bent geweest uit je computers browser cache zodat hij niet de hele pagina opnieuw hoeft te laden als er toch niets aan de website is veranderd.

Waarschijnlijk heb je jou browsercache incorrect gewist waardoor je browser denkt dat de website nog op je pc staat.

Maar hoe komt het dan dat ik dat niet zo heb? :?

Ik wis dat nooit.

Bewerkt: door Clowntje_93

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...