ICE-Spirit Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) GEGROET BESTE FORUMLEDEN! (WTF? ) Heeft er iemand toevallig nog wat (andmin only) commands in code klaarliggen? Want ik zou er wel nog een paar willen plaatsen in m'n server. En heeft iemand (vb. Kevinsoftware) een superskidive commando in z'n server? Eventueel te gebruiken tegen geld in het spel zelf, bv. je typt /superskydive, je moet een bedrag betalen en je wordt getele'd naar 3000 meter hoogte?Of de /parachute, ook voor geld? Geef me gewoon nog een paar commands want ik ben er zelf niet echt goed in, of moet ik gaan smeken? ALSJEBLIIIEEFTT? Want als het om commands gaat dank suck ik echt! Ik heb de pawno TUT wel al gelezen, maar dat is een text commando, ik heb een paar teleport commando's nodig, de admin-only regel zet ik er zelf wel bij. En nu snel wat commando's plaatsen! Bewerkt: 20 juni 2007 door ICE-Spirit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.