Jump to content

dood of toch niet?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zet m maar even hier neer want weet niet presies waar ik m moet plaatsen, ik was aan t spelen en ging dood maar kon gewoon lopen :unsure:

ik heb t gefilmt zal m als ik thuis ben naar joriz sturen dan kan hij m hier neer zetten

Geplaatst:
ik zet m maar even hier neer want weet niet presies waar ik m moet plaatsen, ik was aan t spelen en ging dood maar kon gewoon lopen :unsure:

ik heb t gefilmt zal m als ik thuis ben naar joriz sturen dan kan hij m hier neer zetten

Misschien was alleen je balkje met amor leeg en dan knippert ie. Heb ik ook wel eens, dan ben je nog niet dood maar als je 1 keer geslagen word ben je egt dood.

Geplaatst:
Misschien was alleen je balkje met amor leeg en dan knippert ie. Heb ik ook wel eens, dan ben je nog niet dood maar als je 1 keer geslagen word ben je egt dood.

Armor leeg maakt niet uit, health is belangrijk.

Maar laten we gewoon tubs z'n filmpje afwachten, dan weten we precies hoe het zit.

Geplaatst:

Armor leeg maakt niet uit, health is belangrijk.

Maar laten we gewoon tubs z'n filmpje afwachten, dan weten we precies hoe het zit.

Dat bedoelde ik, ik haal die 2 elke keer door elkaar. B)

Geplaatst:

Heb gisteren ook iets raars meegemaakt, was wat aan het rondcruisen op een politiemotor met 5 sterren. Kom dan aan de vliegbasis (me health balkje knipperde) loop door de gele pijl en val binnen dood. :)

Geplaatst:
Heb gisteren ook iets raars meegemaakt, was wat aan het rondcruisen op een politiemotor met 5 sterren. Kom dan aan de vliegbasis (me health balkje knipperde) loop door de gele pijl en val binnen dood. :)

en wat gebeurde er toen als ik vragen mag???

Geplaatst:

Tubs bedoel van een popetje dat je hebt vermoord ?

ik heb ook wel eens gehad dat ik iemand dood sgoot ( had zwart richt rondje ) en dat die daarna nog ruim een minuut doorloopt

Geplaatst:

Daarna werd hij wakker voor het ziekenhuis neem ik aan: dat gebeurt altijd als je wasted bent!

Geplaatst:

Als je iemand afschiet en er komt een ambulance dan zie je ze reanimeren. Vervolgens staan ze op en lopen ze verder....

Geplaatst:

Daarna werd hij wakker voor het ziekenhuis neem ik aan: dat gebeurt altijd als je wasted bent!

Klopt, denk dat ik net ben doodgeschoten toen ik door de marker heenliep, hoewel er nergens iets van FBI/politie mannetjes te bekennen waren...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...