Woetsha Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Mijn taakbalk is aan de rechterkant, hoe zet ik hem weer beneden ?? Snel aub want ik erger me er aan ! Alvast bedankt ! Edit: hier een screen ! 2 de edit: perongeluk op plaats reactie gedrukt in plaats van de editknop >>> Door Preddy: Et voila, ze staan weer bijelkaar in één <<< Bewerkt: 20 juni 2007 door Woetsha Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Klik erop met je linkermuisknop en hou die vervolgens ingedrukt. Sleep met 1 snelle polsbeweging de hele balk naar onderen en klaar . Het kán zijn dat ie vergrendeld staat op rechts maar dan moet je even het vinkje weghalen bij "Taakbalk vergrendelen" (komt omhoog als je er met rechts op klikt).... Reageren
Woetsha Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Klik erop met je linkermuisknop en hou die vervolgens ingedrukt. Sleep met 1 snelle polsbeweging de hele balk naar onderen en klaar . Het kán zijn dat ie vergrendeld staat op rechts maar dan moet je even het vinkje weghalen bij "Taakbalk vergrendelen" (komt omhoog als je er met rechts op klikt).... Heb ik al geprobeerd hij word alleen maar breder, screen ! Reageren
Preddy Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Je moet niet op de rand klikken, maar ergens in het midden. De muis moet een pijltje blijven en niet een dubbelzijdig pijltje. Reageren
Woetsha Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Je moet niet op de rand klikken, maar ergens in het midden. De muis moet een pijltje blijven en niet een dubbelzijdig pijltje. Hier SE, ONZE PREDDY !!!! Die weet echt op alles een antwoord !!!! BEDANKT !!!! >>> Door Preddy: Vergeet Sheep niet <<< Ajaa, onze GTA-Sheep ! Hoe kan ik die nou vergeten. BEDANKT Bewerkt: 20 juni 2007 door Woetsha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.