headhunterke Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 ik heb het spel bijna uitgespeeld 91.21 % fzo.. nu wil ik gaan daten met de meid uit Blueberry(die bij AmmuNation). Maar ik heb al maximale spieren. Ik heb gelezen op WikiGta dat je max 25% spieren mag hebben. Moet ik nu helemaal opnieuw beginnen? headhunterke Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Nee hoor, maar het gaat wel wat tijd & moeite kosten. Als je met CJ langdurig rent, fietst, sport of missies doet krijgt hij op gegeven moment honger. Dat kun je oplossen door te gaan eten. Doe dat gewoon niet meer en je zult zien dat uiteindelijk (maar het duurt even) de spiermassa "opgegeten" gaat worden. Dus na verloop van tijd wordt je steeds dunner en minder groot. Ga net zolang door tot je in de smaak valt bij je meisje.....het blijven veeleisende wezentjes die vrouwen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) .....het blijven veeleisende wezentjes die vrouwen Maar waar je ze echt het grootste plezier mee doet zijn 50 oesters, schijnt iets met potentie en lust te maken te hebben. Je hebt al 91%, dus misschien heb je ze al, zo niet dan kan je >hier< zien waar alle oesters (oysters) liggen, ze zijn nodig om uiteindelijk de 100% te halen wat niet gezegd mag worden van de vrouwtjes. Dus als je geen zin hebt om je spiermassa kwijt te raken en je je longcapaciteit wilt verhogen raad ik je aan om alle oesters te verzamelen.Veel succes met de dames. Tip: gebruik een Seasparrow om de oesters te verzamelen, ze liggen namelijk nogal verspreidt door heel San Andreas. Bewerkt: 18 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Misschien ook nog om te zeggen, maar je bent niet verplicht om te daten voor de 100%! Het is alleen maar een (leuk) toevoegsel aan de game. Voor de rest is het niet verplicht om er iets mee te doen voor de 100%. Het is natuurlijk wel redelijk leuk en er hangen ook leuke beloningen van af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.