Jump to content

gta met mods werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, wij hebben GTA sa gekocht, en 1 mod geindtaqleerd, maar nu blijft ie hangen bij het laadscherm!

hoe komt dat, en wat kan ik eraan dooen????

Diamondo

p.s. hoe hebben jullie het geinstaleerd

Geplaatst:
hey, wij hebben GTA sa gekocht, en 1 mod geindtaqleerd, maar nu blijft ie hangen bij het laadscherm!

hoe komt dat, en wat kan ik eraan dooen????

Diamondo

p.s. hoe hebben jullie het geinstaleerd

Als je hem net gekocht hebt, dan betekent dat dat je V2 hebt. Ik neem aan dat je er ook niet echt veel van af weet verder, maar San Andreas kent 3 versies. Een V1, V1.01 en een V2. Vergeet V1.01, die is momenteel niet belangrijk. In ieder geval, met V2 kun je niet modden. Dit omdat er een mod uitkwam die niet echt door de beugel kon. Daarom is er besloten een tweede versie op de markt te brengen, waarin amper tot niet gemod kan worden. Je moet daarom V1 hebben, wil je met mods spelen. Download even deze patch. Die patch zorgt ervoor dat jou versie word gedowngrade naar V1, en dat betekent dat je wél kan modden. Succes!

Geplaatst:

Welkom op het forum,

Gezien jouw situatiebeschrijving, lijkt het alsof je het spel GTA: San Andreas zeer recent gekocht hebt, wat dus betekent dat je hoogstwaarschijnlijk over versie 2 van het spel beschikt. Bij deze versie is het niet mogelijk om modificaties te installeren, aangezien Rockstar hiermee het gebruik van de Hot Coffee Mod tegen wilde gaan.

Je kunt echter wel downgraden naar versie 1, zodat het installeren van modificaties weer mogelijk wordt. Dit kun je heel simpel doen met deze patch. Voor meer informatie over de versies en het downgraden, verwijs ik je naar deze post.

Succes!

Geplaatst:

oke bedankt :tu: ik dacht al aan zoiets, maar ik wist niet dat er 3 versies waren!

en, wat kon/kan je eigenlijk met de hot coffee mod????

Diamondo

Geplaatst: (bewerkt)
oke bedankt :tu: ik dacht al aan zoiets, maar ik wist niet dat er 3 versies waren!

en, wat kon/kan je eigenlijk met de hot coffee mod????

Diamondo

Dat is als je mnadat je met je virendin bent uitgegaan dan moet je haar naar huis brengen en ij een paar van de de vraagt ze je om "koffie" te gaan drinken en eigenlijk was dat een sex[/font] spelletje maar nu hoor je aleen maar geluid en kun "het" niet meer zien.

Grats Mr.stickz

^_^

Bewerkt: door Mr.stickz
Geplaatst:
oke, ik had de pics op google net gezien :puh:

zegt genoeg! :dans:

Diamondo

Ja hé? Maar het was zefls zo erg dat er een regtzaak vor aangespannen is!

Geplaatst:

damn, zelfs een rechtzaak :?

hey, ff een vraagje, mijn processor is een pentium 3 933Mhz , met een NVidia GeForce4 440MX videokaartje erin, en GTA VC draait daar lekker op, zal GTA SA daar ook op draaien???

Diamondo (of zouw ik Erwin doen?)

Geplaatst:

hey, ff een vraagje, mijn processor is een pentium 3 933Mhz , met een NVidia GeForce4 440MX videokaartje erin, en GTA VC draait daar lekker op, zal GTA SA daar ook op draaien???

Ik heb niet echt veel verstand daarvan verder, maar ik denk wel dat je hem gewoon, normaal kan spelen. Je videokaart zou hem wel moeten aankunnen. Je processor daarintegen, daar heb ik zo mijn twijfels over. Je kunt met je huidige videokaart en processor San Andreas waarschijnlijk niet op high spelen, maar ik denk wel dat je hem gewoon kan draaien. Desnoods zet je de intellingen wat lager.

Geplaatst:

Nou, je pc is wel aan de minder goede kant.

De enige manier om erachter te komen is zelf uitproberen.

>>HIER<< vind je de systeemeisen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...