djeffrey Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 kan iemand me plz ggm.txt sturen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) kan iemand me plz ggm.txt sturen Ik zal het bestand even zoeken, moment. Edit: Waar kan ik het bestand vinden? Edit II: Maar wat is het probleem dan? Je kunt hem toch zelf ook downloaden? (Geef anders even een downloadlink.) nee dat kan ik niet hij geeft een fout melding als ik het probeer te downloaden .hier is de link click hier Maar wij kunnen hem dan evenmin downloaden, dus dat gaat niet. Waar gaat het om, een bestand of mod? Misschien kan ik hem dan ergens anders voor je opzoeken. Bewerkt: 19 juni 2007 door -Matthijs- Reageren
djeffrey Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) kan iemand me plz ggm.txt sturen Ik zal het bestand even zoeken, moment. Edit: Waar kan ik het bestand vinden? op gtagarage.com nee dat kan ik niet hij geeft een fout melding als ik het probeer te downloaden . hier is de link http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=434 Maar wij kunnen hem dan evenmin, downloaden, dus dat gaat niet. Waar gaat het om, een bestand of mod? Misschien kan ik hem dan ergens anders voor je opzoeken. het programma voluit heet het gta garage mod manager(ggmm) Bewerkt: 19 juni 2007 door Bling Dubbelpost samengevoegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.