Jump to content

downloads en ddf

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb 2 dingen gedownload:

carspawner en een mod van een eiland ofzo. maar ik weet niet hoe ik ze in t spel moet krijgen waar moet die ddf staan?

_O_ plz help me _O_

Geplaatst:

carspawner en een mod van een eiland ofzo. maar ik weet niet hoe ik ze in t spel moet krijgen waar moet die ddf staan?

_O_ plz help me _O_

Een carspawner is niet zo moeilijk. Meestal moet je die even installeren naar de map waar San Andreas geïnstaleerd staat. ('../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.') Als je dat gedaan hebt dubbelklik je op de '.exe' van de carspawner. Overigens kan het ook zo zijn dat je in-game moet zijn om de carspawner te laten starten.

Het zou handig zijn als je even verteld welk eiland het is, zodat ik kan zien hoe je hem installeert. Misschien even een downloadlink plaatsen? In ieder geval, die '.dff' bestanden moet met de IMG Tool in het spel worden gebracht. Daar wil ik je wel meer uitleg over geven, als je even zegt om welke mod het gaat.

Geplaatst:

_O_ plz help me _O_

Een carspawner is niet zo moeilijk. Meestal moet je die even installeren naar de map waar San Andreas geïnstaleerd staat. ('../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.') Als je dat gedaan hebt dubbelklik je op de '.exe' van de carspawner. Overigens kan het ook zo zijn dat je in-game moet zijn om de carspawner te laten starten.

Het zou handig zijn als je even verteld welk eiland het is, zodat ik kan zien hoe je hem installeert. Misschien even een downloadlink plaatsen? In ieder geval, die '.dff' bestanden moet met de IMG Tool in het spel worden gebracht. Daar wil ik je wel meer uitleg over geven, als je even zegt om welke mod het gaat.

ah gevonden

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=987

ik heb m gedownload, toen bij mijn documenten gezet en uitgepakt.

Geplaatst:
ah gevonden

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=987

ik heb m gedownload, toen bij mijn documenten gezet en uitgepakt.

Door hem alleen daar neer te zetten installeer je hem niet, ik hoop dat je daar al achter was.

Ik zal even vertellen hoe je hem installeert. Kopiër ten eerste even de map 'mtxisland' naar je 'Maps' map. ('../Program Files/Rcokstar Games/GTA San Andreas/Data/Maps.') Open dan 'GTA.dat', dit kan je doen met kladblok. Dit bestand vind je in de 'Data' map. ('../Program Files/Rcokstar Games/GTA San Andreas/Data.') Voeg dan deze 3 regels toe:

• IMG DATA\MAPS\mtxisland\MTXisle.IMG
  • IDE DATA\MAPS\mtxisland\MTXisle.IDE
  • IPL DATA\MAPS\mtxisland\MTXisle.IPL

Let er wel even op dat je alles goed zet. 'IMG DATA\MAPS\mtxisland\MTXisle.IMG' moet bijvoorbeeld bij de andere 'IMG' zinnen. Sla het bestand na voltooiing nog even op.

Start dan in GTA een nieuw spel. Het eiland zal te vinden zijn in San Fierro, vlak naast het Pleasure Domes.

Geplaatst:

nou ik weet wat ik moet doen maar het lukt niet. kan het zijn dat ik ze in de verkeerde lijst zet? want van IMG en IDE zijn meerdere lijsten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...