Jump to content

Save games Windows Vista

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey, Ik speelde tot voor kort Gta San Andreas altijd op Windows XP Media Center. ik heb afgelopen week windows vista geinstalleerd, backup gemaakt van mn pc, ik heb ook m'n save games op een dvd gezet (vanuit mijn documenten->gta san andreas user files) toen ik vista en daarna gta weer geinstalleerd had, wilde ik dus mn save game weer gaan gebruiken, alleen ik kan nergens de map gta san andreas user files vinden..ook als ik overnieuw begin, en save, en zoek op het bestand GTASAsf1 kan hij ook niets vinden...iemand een idee waar de save games opgeslagen worden in windows vista? alvast bedankt..

Geplaatst:
Heey, Ik speelde tot voor kort Gta San Andreas altijd op Windows XP Media Center. ik heb afgelopen week windows vista geinstalleerd, backup gemaakt van mn pc, ik heb ook m'n save games op een dvd gezet (vanuit mijn documenten->gta san andreas user files) toen ik vista en daarna gta weer geinstalleerd had, wilde ik dus mn save game weer gaan gebruiken, alleen ik kan nergens de map gta san andreas user files vinden..ook als ik overnieuw begin, en save, en zoek op het bestand GTASAsf1 kan hij ook niets vinden...iemand een idee waar de save games opgeslagen worden in windows vista? alvast bedankt..

Ik neem aan dat deze gewoon in de 'Mijn Documenten' komen te staan. Overigens is het geen probleem als je ze zelf even maakt, als het goed is moet het spel hem dan ook herkennen. De mappen en bestanden die er standaard inkomen, komen er automatisch in. Je savegame plak je er dan even handmatig in. Ik ben overigens verder niet bekend met Vista, dat je het even weet.

Geplaatst:

Ik neem aan dat deze gewoon in de 'Mijn Documenten' komen te staan. Overigens is het geen probleem als je ze zelf even maakt, als het goed is moet het spel hem dan ook herkennen. De mappen en bestanden die er standaard inkomen, komen er automatisch in. Je savegame plak je er dan even handmatig in. Ik ben overigens verder niet bekend met Vista, dat je het even weet.

Het probleem is dat vista geen map 'mijn documenten' meer heeft..wel een map 'documenten' hier heb ik de map gta san andreas user files in geplakt, met de save game, maar dat werkt niet..

Geplaatst:

Het probleem is dat vista geen map 'mijn documenten' meer heeft..wel een map 'documenten' hier heb ik de map gta san andreas user files in geplakt, met de save game, maar dat werkt niet..

raar, normaal is het zo zoals Matthijs het zegt, in de map documenten, dan vind je de map sa userfiles, en dan zie je de map usertracks en je savegames

Geplaatst:

Dit probleem had ik ook, en het was opgelost door een paar keer te spelen. Ik vroeg even aan mijn vader om te zoeken naar de map, en hij stond gewoon in Documenten.

Geplaatst: (bewerkt)

en met een paar keer spelen bedoel je paar missies doen? kga het proberen;)

EDIT: Werkt niet..heb ook foto's gemaakt in het spel(zouden dan ergens op je pc opgeslagen moeten worden) maar kan die ook niet vinden...als ik een spel save, kan ik die later wel weer laden, maar kan de save game niet vinden op mn pc...

Bewerkt: door JeroenR
Geplaatst:

bij vista staan ze in de map openbaar en dan de submap (openbare documenten)

greetz ledjesfreak

Geplaatst:
bij vista staan ze in de map openbaar en dan de submap (openbare documenten)

greetz ledjesfreak

hmm die map is leeg..en als ik daar de map 'gta san andreas user files' in maak, met mn save game erin, werkt t niet..

Geplaatst:

heb je meerdere accounts bij vista?

heb je ook al geprobeert met het woord (userfiles) of (gallery) of (gta_sa.set) te zoeken?

ik weet dat vista alles goed verstopt en beveiligd maar dit is wel vreemd.

greetz ledjesfreak

Geplaatst:

jaa vind t ook heel raar..ook nieuwe savegames die ik save, en ook weer kan laden, kan ik niet vinden op mn pc...misschien slaat vista t allemaal op onder een andere naam?

Geplaatst: (bewerkt)

vista geeft geen andere naam aan die bestanden, die namen zijn op elke besturing systeem het zelfde.

maar als je via start en dan zoeken en dan naar bestanden of mappen zoekt, vind hij dan niks over die save bestanden?

greetz ledjesfreak

PS: via andere topics heb ik vernomen dat eventueel een her-installatie mischien de oplossing brengt?

Bewerkt: door ledjesfreak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...