DeltaQ Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Hey iedereen, Als ik een vehicle wil modden, moet ik eerst met de Mod Installer een mod installen voor de vehicle ik wil. En daarna weer uninstallen zodat ik m'n originele auto weer terug heb. Dan pas heb ik de DFF en TXD. Dat kan natuurlijk makkelijker, weet iemand hoe? Alvast bedankt! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Hey iedereen,Als ik een vehicle wil modden, moet ik eerst met de Mod Installer een mod installen voor de vehicle ik wil. En daarna weer uninstallen zodat ik m'n originele auto weer terug heb. Dan pas heb ik de DFF en TXD. Dat kan natuurlijk makkelijker, weet iemand hoe? Alvast bedankt! Je zoekt de '.dff' en '.txd' bestanden van een bepaalde auto? Deze kun je ook gewoon met de IMG Tool uit het spel halen. Je download ten eerste even de IMG Tool. Open daarmee de 'GTA3.img'. ('../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Models'). Zoek dan de bestanden die je wil, en via 'commands > extract' kun je ze naar een map naar naar keuze kopiëren. Reageren
DeltaQ Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Het werkt perfect! Super bedankt Matthijs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.