Rivel Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Hallo Voor mijn mod. Zet ik reclamepanelen ingmae. Gewone panelen die niet vast aan een gebouw hangen lukken me uitstekend. Maar nu wil ik een bord ingame zetten dat aan een huis in SF vasthangt. Moet ik dan dit huis importeren in mijn 3D's en het er dan opplakken en weer ingame zetten? Zoja, hoe moet ik dan een huis van SA inmporteren in mijn 3d studio max? Of moet dit anders... Ik hoor het graag... Alvast bedankt! Rivel Reageren
Andijvie Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 HalloVoor mijn mod. Zet ik reclamepanelen ingmae. Gewone panelen die niet vast aan een gebouw hangen lukken me uitstekend. Maar nu wil ik een bord ingame zetten dat aan een huis in SF vasthangt. Moet ik dan dit huis importeren in mijn 3D's en het er dan opplakken en weer ingame zetten? Zoja, hoe moet ik dan een huis van SA inmporteren in mijn 3d studio max? Of moet dit anders... Ik hoor het graag... Alvast bedankt! Rivel Heey Volgens mij kan het gewoon hetzelfde, je moet denk ik aan de onderkant van het gebouw/huis tegen de muur gaan staan en dan je coordinaten bepalen met de place manager en dan bij de Z-coordinaat bijvoorbeeld 3 optellen. Daarna proberen en steeds een beetje veranderen tot het lukt denk ik. Mvg Andijvie Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Zet gewoon je bord met de Mapeditor tegen je huis. Tom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.