karamanci Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 hoi,,ik wil (eindelijk mijn ps3 gekregen had niet verwacht vanddaag ) mijn ps3 op mijn pc monitor aansluiten omdat er dan hogere resolutie is , alleen weet ik niet hoe. hoop snel op reacties. btw, ik heb ridge racer 7 werkt die op mijn monitor? mijn monitor is een Philips Brilliance 150P hoop snel op reacties Reageren
Kakaroth Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) sorry dat ik het zeg, ik weet trouwens niet hoe je hem kan aansluiten,maar 150 P is normaal voor een computer scherm, maar de PS3 kan 1050 P aan. Je TV heeft waarschijnlijk een hogere resolutie dan 150 P Edit: JowX, mocht dit een n00b spampost zijn, verwijder hem dan maar Bewerkt: 19 juni 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
Boris H. Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Je kan je PS3 op een monitor aansluiten, alleen het is wel handig als je even zegt hoe je hem wil aansluiten. Via DVI of VGA? Als je hem met VGA wil aansluiten komt >>>DIT<<< kabeltje van pas. Als je hem op de DVI ingang wil hebben moet je even zoeken naar een HDMI>>>DVI verloopkabeltje. Op je computermonitor heb je wel een hogere kwaliteit dan op een TV hoor. Met je PS scherm haal je hogere resolutie's dan op een normale TV. Ik heb zelf een X360 op een monitor aangesloten en de kwaliteit is stukken beter dan op mijn TV! Veel succes ermee! Boris H. Reageren
Jowx Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Edit: JowX, mocht dit een n00b spampost zijn, verwijder hem dan maar Een post die is gericht op het helpen van iemand valt sowieso buiten de categorie 'spampost', dus daar hoef je je niet druk over te maken. Verplaatst naar consoles & Beurzen. ^^ Reageren
karamanci Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) ik weet niet wat ik moet halen een DVI of een VGA en kan je me mmeer vertllen ovr het aansluiten?? Bewerkt: 20 juni 2007 door karamanci Reageren
Black Force Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik had hier ook al een topic over gemaakt, ik zal je een link geven ernaartoe dan moet je daar maar even gaan rondkijken misschien word het dan allemaal wat duidelijker voor je. link: klik veel succes ermee! greetz, Black Force Reageren
Boris H. Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Ik help je toch nog even in dit topic. Allereerst moet je weten of je een VGA of een DVI kabel nodig hebt. Dit kun je zien aan de achterkant van je scherm. Je moet dan kijken welke ingang je vrij hebt. Als er een blauwe connector vrij is dan is dat een VGA ingang en moet je je PS3 met behulp van een VGA kabel aansluiten. >>>HIER<<< kun je een VGA kabel voor je PS3 vinden. Een VGA connector ziet er zo uit: Als je een witte en bredere connector vrij hebt is dat een DVI kabel. Als je die vrij hebt zul je je PS3 dus met een DVI kabel moeten aansluiten. Zo'n kabel kun je >>>HIER<<< vinden. Hieronder een voorbeeld van een DVI connector: Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is en als je nog vragen hebt; stel ze gerust! Groetjes, Boris H. Bewerkt: 22 juni 2007 door Boris H. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 sorry dat ik het zeg, ik weet trouwens niet hoe je hem kan aansluiten,maar 150 P is normaal voor een computer scherm, maar de PS3 kan 1050 P aan. Die 150p wil niks zeggen over de resolutie die het scherm aankan, alleen over het type monitor. En als het wel iets over de monitor wil zeggen, zelfs een 15 jaar oud computerscherm heeft nog 480p. Een ps8 kan trouwens 1080p aan. Reageren
karamanci Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) nee, ik bedoel mijn monitor is EEN philips brilliance 150p het is een naam maar lukt daar vga of dvi? en mijn monitor heeft geen vga of dvi ingangen maar mijn pc wel. ----- iemand? >>> Door Jowx: Geduld is een schone zaak, dubbelposten is verboden en ik verzoek je om voortaan gewoon op een antwoord te wachten. Posts samengevoegd. <<< Bewerkt: 23 juni 2007 door Jowx Reageren
Boris H. Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Je monitor heeft wel een VGA of DVI ingang hoor! Minstens een van die 2 en als je een beetje een sjiek scherm heb heeft hij ze allebei. Kun je anders een foto van de achterkant van je scherm maken want ik bedenk me net dat van die oude CRT monitoren soms een ingebouwde kabel hebben. Als je een foto post is het weer duidelijk en kan ik(en anderen) je verder helpen. Groetjes, Boris H. Reageren
karamanci Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Je monitor heeft wel een VGA of DVI ingang hoor! Minstens een van die 2 en als je een beetje een sjiek scherm heb heeft hij ze allebei. Kun je anders een foto van de achterkant van je scherm maken want ik bedenk me net dat van die oude CRT monitoren soms een ingebouwde kabel hebben. Als je een foto post is het weer duidelijk en kan ik(en anderen) je verder helpen.Groetjes, Boris H. hier: achterkant van mijn monitor Reageren
Boris H. Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Zo te zien werk je dus gewoon met afschroefbare kabels. Probeer eens de kabel die van je PC naar je beeldscherm loopt bij je beeldscherm eruit te schroeven. Dit is heel makkelijk omdat er aan beide kanten van de stekker een pinnetje zit die je kan losdraaien. Als je die hebt losgedraaid moet even zeggen of je een VGA of DVI aansluiting hebt. Dit kun je zien door jouw aansluiting te vergelijken met de foto's die ik eerder heb gepost. Groetjes, Boris H. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Geplaatst: 27 juni 2007 Wil je weten wat ik er van denk? Je moet het gewoon uit je hoofd zetten (vooral om in HD te spelen). Alleen hele dure nieuwe monitoren ondersteunen 720p en/of 1080p/i (geen HDCP). De jouwe is zo'n oude CRT. Dan mag je blij zijn als hij zo'n composiet aansluiting heeft (voor SD), maar dat lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk. Het beste wat je voor elkaar kan krijgen is een composiet naar VGA omzetter kopen. Dan kan je op de laagste tv standaard op je monitor spelen. Alleen maar slechter dan op een tv dus. Het heeft trouwens ook niets met het spel te maken of het gaat. Als je echt per se op je monitor moet spelen had je een 360 moeten nemen, die ondersteunt dat namelijk wel (VGA). Reageren
karamanci Geplaatst: 28 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Wil je weten wat ik er van denk?Je moet het gewoon uit je hoofd zetten (vooral om in HD te spelen). Alleen hele dure nieuwe monitoren ondersteunen 720p en/of 1080p/i (geen HDCP). De jouwe is zo'n oude CRT. Dan mag je blij zijn als hij zo'n composiet aansluiting heeft (voor SD), maar dat lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk. Het beste wat je voor elkaar kan krijgen is een composiet naar VGA omzetter kopen. Dan kan je op de laagste tv standaard op je monitor spelen. Alleen maar slechter dan op een tv dus. Het heeft trouwens ook niets met het spel te maken of het gaat. Als je echt per se op je monitor moet spelen had je een 360 moeten nemen, die ondersteunt dat namelijk wel (VGA). Ik ga een nieuwe monitor kopen een 19" Samsung Syncmaster 931C. Reageren
Boris H. Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 (bewerkt) Als je die monitor koop zal je hem met >>>deze<<< kabel kunnen aansluiten op je PS3. Maar ik zag dat het scherm wat je wil gaan kopen geen breedbeeld is. Hierdoor zul je bij veel games zwarte balken boven en onder in beeld krijgen. Ik heb zelf een breedbeeld 19" tft van dell en dat bevalt prima op mijn 360. Als ik jou was zou ik voor een breedbeeld monitor gaan. Hij moet dan wel DVI ondersteunen om op je PS3 te kunnen. Groetjes, Boris H. Edit: Linkje naar de HDMI > DVI kabel even gefixt. Bewerkt: 30 juni 2007 door Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.