noobie Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 weet iemand ook waar je een supermanpak kunt krijgen die lijkt me zoooo supervet Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Een handige tutorial voor de Superman mod te downloaden. >Klik hier<. Gewoon in de klerenwinkels kan je het dus niet krijgen, maar met die mod wel. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Een handige tutorial voor de Superman mod te downloaden. >Klik hier<.Gewoon in de klerenwinkels kan je het dus niet krijgen, maar met die mod wel. kun je dan ook iets speciaal met dat pak want ik zag eens een filmpje dat CJ vloog met dat pak aan Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Gewoon in de klerenwinkels kan je het dus niet krijgen, maar met die mod wel. kun je dan ook iets speciaal met dat pak want ik zag eens een filmpje dat CJ vloog met dat pak aan Met die mod kun je inderdaad vliegen, maar ook tags sprayen en uiteraard als Superman rondlopen. Ik moet persoonlijk niet zoveel hebben van deze mod, maar voor liefhebbers is dit een erg leuke mod. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 kijk ook op: gta-worldmods.de gta.gamigo.de Reageren
noobie Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik heb de superman mod wel, maar het pak kan ik nergens vinde. ik heb de readme gelezen en daar stond dat je een superman cape kon kope bij binco. das nie gelukt, maar een vriend van mij zei laatst dat je wel een supermanshirt kan kopen daar. is niet gelukt plz kan iemand me helpe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.