Jump to content

motor


josie

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • josie

    7

  • BrokenTable

    5

  • Mazzeltje

    2

  • sgt.ugly

    2

oke zal ik gaan zoeke maar waar kan ik die motor vinden zonder 4 stere te krijge

Als je nog niet in San Fierro kan komen kloppen die 4 sterren. Als je missie The Green Sabre al wel gedaan heb, kun je zonder sterren bij de lokatie komen. Ze moet dan iets zuidelijker zijn dan waar je wel de sterren krijgt (de marine basis)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je driving school uitspelen, wangkars kopen en die missies uitspelen..

Het export gebied is gewoon open als je al in SF kunt. Auto's importeren en exporteren kan nog niet.

ik kan gewoon is SF kome maar ik kan nog niet in het import/export gebied komen

Ik ben het spel opnieuw aan het spelen. Ben na The Green Sabre eerst de photo-ops gaan zoeken. Dat heb ik gedaan op de motor die daar te vinden is...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat ik er een heb gevonden in Los Santos. Als je bij je hide-out richting het stadion rijdt, dan richting het noorden dan heb je naast de snelweg een garage staan. In die garage staat er een met race-spray. Weet effe niet hoe ik het duidelijker uit moet leggen, maar het is die multi-level carpark.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat ik er een heb gevonden in Los Santos. Als je bij je hide-out richting het stadion rijdt, dan richting het noorden dan heb je naast de snelweg een garage staan. In die garage staat er een met race-spray. Weet effe niet hoe ik het duidelijker uit moet leggen, maar het is die multi-level carpark.

gebruik een kaartje

algemeen

(vraag ook zelf maar iets he)

Link to comment
Delen op andere websites

oke zal ik gaan zoeke maar waar kan ik die motor vinden zonder 4 stere te krijge

Ik heb de plek waar de nrg-500 staat aangegeven op een kaartje. Misschien dat je het zo beter kan vinden. Hij staat in de hangar naast het containerschip

samap1.jpg

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

oke zal ik gaan zoeke maar waar kan ik die motor vinden zonder 4 stere te krijge

Ik heb de plek waar de nrg-500 staat aangegeven op een kaartje. Misschien dat je het zo beter kan vinden. Hij staat in de hangar naast het containerschip

Dat kaartje wijst de lokatie van de ingang van de marina basis aan :-)

Het is wat donker, maar ja...

veh_nrg5001.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kaartje wijst de lokatie van de ingang van de marina basis aan :-)

Het is wat donker, maar ja...

veh_nrg5001.jpg

help brokentable ik zie hem niet :ph34r: :lol:.

maar als je op die moter stapt krijg je een mini missie, die is irr, heb het zo veel keer over nieuw moeten doen :angry: iemand een tipje van de sluier? ;) :lol:.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kaartje wijst de lokatie van de ingang van de marina basis aan :-)

Het is wat donker, maar ja...

veh_nrg5001.jpg

help brokentable ik zie hem niet :ph34r: :lol:.

maar als je op die moter stapt krijg je een mini missie, die is irr, heb het zo veel keer over nieuw moeten doen :angry: iemand een tipje van de sluier? ;) :lol:.

gewoon doorblijven gaan of weg rijden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...