josie Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2004 is dat het import/export gebied?? zo ja dan kan ik daar nog niet komen want ik ben daar nog niet bij het verhaal lijn Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 de 500 trekt sneller op dan de 900. Misschien is de top van de 900 hoger maar als je snel wilt optrekken en snel over hellingen heen wilt moet je een motor hebben met een laag rijklaar gewicht en genoeg vermogen. Reageren
Ducati_Babe Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Hoe jammer ik het ook vind maar de snelste is de nrg500. En zoals hier al gezegd is de 900 wel bruter qua geluid en heeft de indruk van sneller te zijn, maar is niet zo. Maar heb toch nog altijd liever de 900. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 oke zal ik gaan zoeke maar waar kan ik die motor vinden zonder 4 stere te krijge Als je nog niet in San Fierro kan komen kloppen die 4 sterren. Als je missie The Green Sabre al wel gedaan heb, kun je zonder sterren bij de lokatie komen. Ze moet dan iets zuidelijker zijn dan waar je wel de sterren krijgt (de marine basis) Reageren
josie Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2004 ik kan gewoon is SF kome maar ik kan nog niet in het import/export gebied komen Reageren
Slimm Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Dan moet je driving school uitspelen, wangkars kopen en die missies uitspelen.. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Dan moet je driving school uitspelen, wangkars kopen en die missies uitspelen.. Het export gebied is gewoon open als je al in SF kunt. Auto's importeren en exporteren kan nog niet. ik kan gewoon is SF kome maar ik kan nog niet in het import/export gebied komen Ik ben het spel opnieuw aan het spelen. Ben na The Green Sabre eerst de photo-ops gaan zoeken. Dat heb ik gedaan op de motor die daar te vinden is... Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Ik geloof dat ik er een heb gevonden in Los Santos. Als je bij je hide-out richting het stadion rijdt, dan richting het noorden dan heb je naast de snelweg een garage staan. In die garage staat er een met race-spray. Weet effe niet hoe ik het duidelijker uit moet leggen, maar het is die multi-level carpark. Reageren
josie Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Ik geloof dat ik er een heb gevonden in Los Santos. Als je bij je hide-out richting het stadion rijdt, dan richting het noorden dan heb je naast de snelweg een garage staan. In die garage staat er een met race-spray. Weet effe niet hoe ik het duidelijker uit moet leggen, maar het is die multi-level carpark. gebruik een kaartje algemeen (vraag ook zelf maar iets he) Reageren
Pete-R Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) oke zal ik gaan zoeke maar waar kan ik die motor vinden zonder 4 stere te krijge Ik heb de plek waar de nrg-500 staat aangegeven op een kaartje. Misschien dat je het zo beter kan vinden. Hij staat in de hangar naast het containerschip Bewerkt: 14 december 2004 door petersmurfje Reageren
josie Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2004 oke allemaal bedankt ik hem em al gevonde zet hier ook al je vrage Reageren
Vayne Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 @Josie777 ga naar het vliegveld en kijk aan de zuid kant tussen die opslag gebouwen, daar staat er éen. (PS. Hij staat er niet altijd dus je moet geluk hebben) Reageren
BrokenTable Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 oke zal ik gaan zoeke maar waar kan ik die motor vinden zonder 4 stere te krijge Ik heb de plek waar de nrg-500 staat aangegeven op een kaartje. Misschien dat je het zo beter kan vinden. Hij staat in de hangar naast het containerschip Dat kaartje wijst de lokatie van de ingang van de marina basis aan :-) Het is wat donker, maar ja... Reageren
Spike Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Dat kaartje wijst de lokatie van de ingang van de marina basis aan :-)Het is wat donker, maar ja... help brokentable ik zie hem niet :ph34r: :lol:. maar als je op die moter stapt krijg je een mini missie, die is irr, heb het zo veel keer over nieuw moeten doen :angry: iemand een tipje van de sluier? :lol:. Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Dat kaartje wijst de lokatie van de ingang van de marina basis aan :-)Het is wat donker, maar ja... help brokentable ik zie hem niet :ph34r: :lol:. maar als je op die moter stapt krijg je een mini missie, die is irr, heb het zo veel keer over nieuw moeten doen :angry: iemand een tipje van de sluier? :lol:. gewoon doorblijven gaan of weg rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.