Woetsha Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Toen ik op website's zocht naar templates van GTA IV, vond ik niets dus ... Wat vinden jullie van mijn eerst zelfgemaakte GTA IV template ? ... Rates & Comments ! Bewerkt: 19 juli 2009 door Woetsha Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Woetsha, ik moet zeggen heel mooi! Ik zal je er straks ook even over aan spreken om MSN. Alleen denk ik dat je beter het echte logo van GTA IV neemt. Maar voor de rest vind ik alles zeer mooi! KUTGW! Maar misschien kan het misschien een soort van achtergrond geven? Zoals deze? Maar dan bedoel ik wel Niko he, niet de voorpagina... Bewerkt: 19 juni 2007 door Hanneswasco Reageren
Rivel Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Ik vind hem niet zo mooi. Hij is erg simepel, en een IV teken ofzo staat er ook niet op. Enkel wat kaders! 5/10 Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Ik vind het wel een coole plaatje alleen één klein beetje wazig, ik zou ook een andere geweer nemen. Voor de rest is het wel goed gelukt cool mannetje dus knap gedaan. Ik geef een 8/7 zo ongeveer. Reageren
Woetsha Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Ik vind het wel een coole plaatje alleen één klein beetje wazig, ik zou ook een andere geweer nemen. Voor de rest is het wel goed gelukt cool mannetje dus knap gedaan. Ik geef een 8/7 zo ongeveer. Ik denk dat jij je vergist en mijn signature rate in plaats van mijn template. ... Bewerkt: 19 juli 2009 door Woetsha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.