gta vc & sa Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 ik speel al een week gta en nu krijg ik geen beeld meer ik heb gta al een keer geherinstaleerd Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 ik speel al een week gta en nu krijg ik geen beeld meer ik heb gta al een keer geherinstaleerd Lastig probleem. Komt het probleem zo in één keer opduiken of is daar een mogelijke verklaring voor? Het gebruik van mods bijvoorbeeld. In ieder geval, een soort gelijk probleem heb ik ook gehad. Ik had een spel dat ik best vaak speelde, en van de één op de andere dag deed ie het niet meer. Als je hem startte, dan bleef hij staan op een zwart scherm. Volgens mij heb jij ook te maken met zo'n probleem. Mijn oplossing toen was het updaten van mijn videokaart, dus dat zou jij ook kunnen doen. Download dus de nieuwste drivers voor je videokaart, en probeer daarna nog eens weer. Doet die het nog niet? Dan kun je hier altijd weer even vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.