noedel Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Hey allemaal, waarschijnlijk ben ik niet de enige die dit vind, dat sommige paintjobs bij wagens zijn zo onduidelijk zijn (geblokt en/of wazig). Daarom dat ik eens even een paintjob "vernieuwd" heb, de kwaliteit enorm verbeterd, en de resolutie veranderd naar 1024*1024 pixels. (De paintjob is te gebruiken bij alle BMW M3 GTR's die dezelfde template gebruiken) Hier enkele screens, let vooral op het feit dat ze totaal niet wazig zijn: De template: Greetzzz BMW_M3_GTR_MostWanted_HigherQualitySticker.zip Bewerkt: 19 juni 2007 door noedel Reageren
kpaenen Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 ik zie het nog altijd een beetje maar veel minder goed gedaan Reageren
Rivel Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Dit is Pwnge. Vanwaar heb je die wagen? Reageren
noedel Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 ik zie het nog altijd een beetje maar veel minder goed gedaan Geloof me, het is een enorme verbetering, al zeg ik het zelf :$ Het geeft de wagen direct een veel leuker kantje. Dit is Pwnge. Vanwaar heb je die wagen? Het is de eerste BMW M3 GTR die je tegenkomt op deze website, natuurlijk bij de vehicle mods voor GTA San Andreas. Greetzzz Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Ik heb de vorige sticker gezien. En het is inderdaad een grote verbetering vergeleken met de oude. De texture loopt meer gelijker en komt bovendien veel echter over. Het ziet er niet meer zo pixelachtig uit. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 ik zie het nog altijd een beetje maar veel minder goed gedaan Geloof me, het is een enorme verbetering, al zeg ik het zelf :$ Het geeft de wagen direct een veel leuker kantje. Dit is Pwnge. Vanwaar heb je die wagen? Het is de eerste BMW M3 GTR die je tegenkomt op deze website, natuurlijk bij de vehicle mods voor GTA San Andreas. Greetzzz die link werkt maar downloaden lukt niet Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 krijg ik geen problemen mee als ik samp ga spele? of met andere carmods? Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 krijg ik geen problemen mee als ik samp ga spele? of met andere carmods? ik denk als je erwel problemen mee kunt krijgen want dan moeten anderen dezelfde mod ehbben om je auto goed te zien Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 maar zij krijgen toch hun eigen auto te zien? Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 maar zij krijgen toch hun eigen auto te zien? Zij krijgen inderdaad hun eigen auto's te zien. SA-MP kan alleen moeilijk beginnen doen, als de handeling.cfg is aangepast. Dan kunnen er problemen ontstaan. Verder ook nog als je een 3 deurs hebt vervangen door een 5 deurs en omgekeerd, dan krijg je namelijk chrashen bij SA-MP. Maar nu graag terug ontopic. Verdere vragen hier over kun je mij altijd stellen via PB. Reageren
Bartoorsx Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 In welke map moet ik hem plaatse ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.