Marioleo69 Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik had een bus station mod en de imgtool 2.0 gedownload. Ik had gedaan wat ze in de readme zeiden. Toen had ik gta opgestart. en een savegame geselecteerd, maar bij dat laden bleef hij hangen. De witte balk ging niet meer verder. Komt het mischien dat ik versie 2.0 heb? Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Met V2 valt inderdaad niet te modden, je zult dus V1 moeten krijgen. Download eerst deze patch en plak daarna, in '...\Rockstar Games\data\script', de V1 Files die -Matthijs- in deze post geeft. VWO-er P.S.Maak Back-Ups, als je SA beschdigd raakt, ben ik niet aansprakelijk . Bewerkt: 19 juni 2007 door VWO-er Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 OK thanks en maakt het uit als je verie 2 en versie 1 op je computer hebt staan? Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Je wilt beide versies spelen maak ik hieruit op? Kijk even in het Savegame aanvaag forum te vinden onder 'GTA Series --> GTA San Andreas --> SA: Missie Hulp --> Savegame aanvraag forum --> Tutorial: Hoe kan je van beide versies de savegames spelen'. Bewerkt: 19 juni 2007 door VWO-er Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Je wilt beide versies spelen maak ik hieruit op? Kijk even in het Savegame aanvaag forum te vinden onder 'GTA Series --> GTA San Andreas --> SA: Missie Hulp --> Savegame aanvraag forum --> Tutorial: Hoe kan je van beide versies de savegames spelen'. Volgens mij bedoeld hij/zij of je tegelijk de V1 en V2 bestanden kan laten staan. Correct me if I'm wrong.. Dat maakt niet zoveel uit, zolang je de juiste bestanden maar bij elkaar houd. Je kan gewoon de andere bestanden op je PC laten staan, zonder dat je huidige spel er last van heeft. Overigens heb je ook niet echt V1 en V2. Als je die bestanden en de patch installeert, dan heb je gewoon volledig V1. Het enige wat je nog van V2 op je PC hebt staan zijn die twee bestanden, als je er überhaupt een back-up van hebt gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.