.:TOM:. Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik ben dus bezig met een mod genaamd San Andreas War II. Deze mod houdt in dat je een minigame kan spelen waar je een kleine oorlog kan spelen tegen peds (soldaten). Ik heb al een skin gemaakt voor CJ die hij aankrijgt tijdens de war en ook heb ik de map al gemaakt waar alles zich in afspeelt. De bunkers, sniperplekjes zouden in 1 dag af kunnen zijn. De spawns, markers en enexes in 3 -7 dagen en de paths voor de peds en het coding 1 week - .... Deze mod zal dus nog kunnen af zijn voor eind vakantie. Iemand die wil helpen MSN of PM me ! Iets niet duidelijk, meer info ? MSN of PM me ! Progress: Skin: 100 % Spawns: 0 % Markers en enexes: 0 % Bunkers, sniper: 0% Verplaatsing map: 100% Coding: 0% Coll map: 0 % Tom Screenshots: Skin : War zone : Bewerkt: 19 juni 2007 door .:TOM:.
Wazuup Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Twee topics maken voor één mod is niet de bedoeling, slotje dus
Recommended Posts