Jump to content

Gta SA dDowngraden


sevaboy

Recommended Posts

Ik wil me gta sa naar v1 downgraden,maar ik snap er niets van

ik heb al paar bestanden gedownload.

Gedownloade bestanden:

Gtasapatch(gtaforum.nl)

v1 files(van mathijs op gtaforum.nl en gedownt van gtaforum.nl)

Extractnow(winrar van gtaforum.nl)

Het probleem:

Als ik die oude files wilt veranderen,dan moet ik die main en script veranderen, maar ik kan scirpt en main niet uitpakken.Main wil er niet op en script kun je uitpakken,maar dan komt er geen bestandje op!

Paar vraagjes:

Kun je spel ervan kapot(de disc,heel het spel,de bestanden)?<BR>Kun je dan sa:mp spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • J_$tyle

    12

  • Jow Tommy Verceti

    9

  • -Matthijs-

    4

  • sevaboy

    3

Top Posters In This Topic

Ikzelf heb gewoon gebruik gemaakt van de patch die Ruurd31 geeft in dit topic, dan hoef je zelf niets te doen en je versie word keurig gedowngrade. Dan ben je meteen van je probleempjes af ^_^ .

Nog even je vragen: Ja je kan dan San Andreas MP spelen, je moet dan eerst even dat downloaden

-Matthijs- heeft eens iets heel nuttigs gezegd over modden dus hierbij:

Je hebt 2 multiplayer mods. Je hebt MTA, deze is vooral gebaseerd op het racen in en door San Andreas, je kan hier tegen mensen uit andere landen spelen. Je kan bijvoorbeeld niet uitstappen, en iedereen neerschieten. Bij SA-MP, kan dit wel. SA-MP is de dus 2e multiplayer mod. Bij SA-MP kun je vooral DM doen, dus iedereen neerschieten. Binnenkort komt er ook een DM versie van MTA.

Meer uitleg over MP staat onder andere in dit topic.

Je tweede vraag: Kun je spel ervan kapot(de disc,heel het spel,de bestanden)?< snap ik niet helemaal, graag wat uitleg.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Als je downgraad gaat je spel niet kapot(dat je ook niet kan herstellen bij een re-instalatie?

Nee, nee, je spel gaat er echt niet kapot van, vertrouw me. Als dat wel zo zou zijn, dan zouden we je het waarschijnlijk ook niet eens uitleggen. Downgraden is helemaal veilig en als het dan fout gaat, dan kun je altijd nog gewoon een herinstallatie uitvoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dan heb je toch alsnog V1 main.scm en script.img nodig?

Nee hoor, dat wordt dan gewoon vanzelf gedaan als je dat bestand download wat ik aangeef. Je kan ook beide bestandjes op je pc hebben zodat je savegames van beide Versies kan spelen, dit word uitgelegd in dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo..

Ik heb de patch gedownload en dat ene bestand zegt de patch dat het goed gedowngrade is.

als ik dan het spel wil opstarten doet hij het niet ?

En zegt hij : Gta_sa.exe werkt niet meer.

Heeft iemand hier een oplossing voor

J_$tyle

Link to comment
Delen op andere websites

In dit topic was iemand met precies hetzelde probleem. Dus je kan dat topic even doorlezen en dan is het wel duidelijk.

Overigens, als je savegames van beide versies wilt spelen kan je naar deze tutorial kijken (je begrijpt nu misschien nog niet wat ik bedoel maar na het lezen van bovengenoemd topic wel.

Ik hoop dat het lukt en als er nog vragen zijn, stel ze gerust :tu:.

Ik denk dat ik je nu wel snap. Je hebt alles gedaan om te downgraden en je wilt verder met je eigen spel. Helaas kan dit niet. Je hebt de 'main.scm' veranderd, en die zorgt ervoor dat je niet meer met je oude savegame verder kan. Je oude savegame heb je namelijk gespeeld met de 'main.scm' van V2. Nu je hem vervangen hebt met V1 doet die het niet meer. Je kan wel weer even V2 bestanden downloaden zodat je gewoon weer met je oude savegame verder je kan. Je kan dan niet meer verder met een eventuele andere savegame voor V1.
Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ALLES en ALLES gedaan wat hij zegt.

maar hij blijft stoppen bij het midden in het streepje.

En dus niet meer verder gaat.

terwijl ik wel alle patches en alles gedownload heb.

Heb je nog een oplossing?: :D

Hallo

Ik heb alle dingen gedownload die U in dit topic zet

Maar hij blijft stoppen bij het midden van het witte balkje

En Ik nog niet kan spelen :-(

heeft u een oplossing?

J_$tyle

Link to comment
Delen op andere websites

Dan lijkt het me dat je alles een beetje door elkaar hebt gedownload. Dus een beetje van V1 en van V2 en een patch van V1.01. Dan lijkt het mij het handigst om je spel opnieuw te installeren zodat je van alles wat je gedownload af bent en dan kan je weer beginnen.

Als ik het goed begrijp heb jij V2 en wil je V1.

Je moet dus opnieuw installeren, maar kopieer al je savegames, die staan in mijn documenten->SanAndreasUserfiles. Als het goed is gebeurt hier niets mee maar even voor de zekerheid.

Daarna moet je de patch downloaden waarmee je downgrade, dit kan o.a. in dit topic.

Als het goed is doet hij het dan ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel, je kan dan nog wel modden. Als je je versie downgrade dan maak je hem moddable, je houdt dan wel de savegames van V2. Als je opnieuw installeert en je downgrade je versie daarna kan je gewoon modden.

Dit komt omdat er eerst alleen V1 was, hiervoor was een mod uitgebracht wat Rockstar heel veel geld heeft gekost. Dus de tweede versie die Rockstar van het spel uitbracht was niet moddable, maar dankzij die patch die ik hierboven heb gegeven dus wel.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...