Jump to content

Gta SA dDowngraden


sevaboy

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • J_$tyle

    12

  • Jow Tommy Verceti

    9

  • -Matthijs-

    4

  • sevaboy

    3

Top Posters In This Topic

Je mag op houden met ''u'' hoor ^_^ je is goed genoeg voor mij.

1. Je herinstalleert San Andreas

2. Je downgrade je versie met deze patch

3. Je kan dan een savegame naar keuze downloaden in dit topic.

4. Je wilt gaan modden, hier heb ik niet zoveel verstand van. Je kan wel genoeg informatie vinden in het modding gedeelte wat je kan vinden op dit forum. Ook zijn er in 'San Andreas General' wel genoeg topics over modden. Je kan ze makkelijk vinden door gebruik te maken van de zoekfucntie, die staat rechtsboven.

Volgens mij heb ik nu alles behandeld wat je wilde weten. Succes :) .

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hem wel opnieuw geinstalleerd? Hij doet het ook niet als je op new game klikt? Als je al mods hebt gedownload moet je die ook verwijderen.

Als je geen mods hebt gedownload en je hebt hem opnieuw geinstalleerd en hij doet het nog niet dan kan je proberen om te deinstalleren en alles wat je kan vinden van San Andreas van je computer af te gooien.

Edit hieronder: Dan ligt het waarschijnlijk aan je mods, die moet je even vinden en dan verwijderen. Als ik jou was zou ik de hele map San Andreas Userfiles verwijderen en de hele map Rockstar die staat in

lokaalstationC-->programfiles en dan weer proberen.

@sevaboy: Wat probeer je nou duidelijk te maken?

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

ja opnieuw geinstalleerd

Tja ik weet niet meer war ik me mods heb

Want ik had het programma sami maar heb ik eraf gegooid

dusja

wat kan ik nog doen ??

en new game doet ook niet

Ik vind het egt zwaar kut !

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor al de informatie,maar Mathijs heeft me geholpen op msn en het was een lang gesprek(totale noob op dit vlak),maar sa:mp werkt niet :duh:

Maar dat is voor een ander fora,waar ze me niet helpen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hem wel opnieuw geinstalleerd? Hij doet het ook niet als je op new game klikt? Als je al mods hebt gedownload moet je die ook verwijderen.

Als je geen mods hebt gedownload en je hebt hem opnieuw geinstalleerd en hij doet het nog niet dan kan je proberen om te deinstalleren en alles wat je kan vinden van San Andreas van je computer af te gooien.

Edit hieronder: Dan ligt het waarschijnlijk aan je mods, die moet je even vinden en dan verwijderen. Als ik jou was zou ik de hele map San Andreas Userfiles verwijderen en de hele map Rockstar die staat in

lokaalstationC-->programfiles en dan weer proberen.

@sevaboy: Wat probeer je nou duidelijk te maken?

Jawel, je kan ook je bericht bewerken zoals je in mijn post ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alles verwijderd en alles

Maar hij doet nog steeds niet ook zonder de patch niet wat moet ik nu ??!

Volgens mij heb je alles door elkaar lopen op dit moment. Dit moet je nu doen:

Verwijder alle bestanden en patches die je net gedownload hebt, hierdoor raak je alleen maar in verwarring. Verwijder dan GTA even via het configuratiescherm, en installeer weer opnieuw. Installeer dan, na voltooiing van de installatie, deze patch. Nu kun je modden. Doordat je die patch installeert zal de 'blokkade' van het niet kunnen modden weg zijn.

Om met met V1 savegames te spelen, heb je dan nog eens 2 bestanden nodig, namelijk de 'main.scm' en de 'script.img' van V1. Ik heb ze voor je in mijn bijlagen gedaan. Na het downloaden moet je ze even uitpakken, en kopiëren naar de volgende map: 'Deze Computer/(C:)/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel back-up's van je huidige bestanden, deze komen weer van te pas als je weer met V2 savegames wilt spelen.

Ik hoop dat je nu een beetje het verschil tussen de patch en de 2 bestanden doorhebt. Als je dit beide gewoon doet, moet je kunnen modden én V1 savegames kunnen spelen. Doet een mod het hierna nog niet, dan installeer je hem niet goed of de mod zelf is niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Hee

Ik heb alles eraf gegooid

alleen ikweet de namen van de mods niet meer

en die kan ik dus iet verwijderen

maar ik had ze geinstalleerd met SAMI maar die heb ik eraf gegooid

Deze snap ik even niet, sorry. Je zegt dat je alles er hebt afgegooid, maar je weet de namen van de mods niet meer, dus je kan ze niet verwijderen? Zodra je GTA opnieuw installeert zullen alle mods automatisch gewist worden. Na de herinstallatie hoef je die mods dus niet meer te verwijderen, mocht je dit van plan zijn. Overigens is het ook slim om het via een handmatige verwijdering te doen. Je verwijderd de gehele San andreas map, die wis je vervolgens in de prullenbak en je verwijderd hem daarna nog eens via het configuratiescherm. Zo weet je zeker dat je geen bestanden achterlaat. Als je GTA dan weer opnieuw installeert, dan zijn alle mods weg en zal GTA gewoon weer al zijn originele bestanden bevatten.

Link to comment
Delen op andere websites

-Matthijs-, even een opmerking m.b.t. jouw post, want als je hem handmatig verwijdert, zal GTA SA zich nog steeds op je computer bevinden. Het beste is om hem via InstalShield van Windows te verwijderen, te vinden onder 'Configuratiescherm --> Software --> Programma's wijzigen of verwijderen(Tabblad)'. Nu zal GTA SA zichzelf compleet verwijderen, inclusief sommige DLL-bestanden in de Windows-map. Als je hem handmatig verwijdert zal hij nog wel ergens staan, dus in bijvoorbeeld verborgen mappen van Windows etc.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...