Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kwam eens op een site waar ze een trialversie van een programma aanboden genaamd "I-Doser."

Het programma schijnt d.m.v geluiden een bepaald effect van drugs na te bootsen.

Het werkt als volgt:

1. Je selecteert de "drugs" die je in wilt nemen

2. Je doet je koptelefoon op

3. Je start het programma en wacht totdat hij zegt dat hij klaar is met "doseren"

4. Als het voor jou werkt merk je het effect van de drugs zonder ook maar iets in je lichaam gedaan te hebben

Er zijn wel meer van dat soort dingen die een bepaald effect op je hebben door middel van geluiden enzo, maar ik vroeg me af: Werkt dat nou echt? En is het eigenlijk wel veilig? Want ik denk toch dat er een soort bijwerking aan zit. Niet dat ik het ga proberen maar ik had zo mijn twijfels over het programma. Wat denken jullie? En zijn er mensen die het hebben? En werkt het voor jullie?

Geplaatst:

Ik wil het wel proberen kijken of het werkt maar ik denk niet dat je de ervaring van een jointje kan namaken met geluidjes.

Geplaatst:

Ik probeer nu een mp3 van de marijuana maar ze zeggen dat mp3s het niet goed doen en ik doe ook niet mijn ogen dicht of met een koptelefoon maar misschien heeft het alsnog wat effect.

Geplaatst:

Ik heb dat programma ook, en het werkt hoor. Je moet het natuurlijk wel met een koptelefoon doen, en je moet rustig zitten of liggen in het donker of met je ogen dicht, anders heeft het geen effect.

Geplaatst:

Ik ken t al langer, en heb de inspiratie-gevende geprobeerd.

Hij werkte best wel. Ik kon best n goeie freestyle geven

Geplaatst:

Ik heb het vanochten gedaan.

hoefde pas 11 uur op school te zijn.

ik had trip.

Ik zat echt te "Trippen"

echt heerlijk :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

dit ken ik ook al een tijdje, en hetwerkt echt goed.

Zelf vind ik dit echt Uber chill, want dan hoef je je jonko niet te taaien enzo (mensen die dit snappen: Respect!, voor de mensen diedat niet snappen: dat hoef jeniet te weten ^_^)

PS: weet iemand hoe ik I dozers op mijn Ipod krijg? Wel lekker na een latijn PW :puh:

Edit@hieronder: Is mij te duur :puh:

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Geplaatst:

Dan moet je het Mp3 pakket kopen.

kijk anders ff op de site

*i-doser site*

Ik heb hem op de PC maar dan op een niet zo'n nette manier :puh:

maar daar heb ik het liever niet over.

PS: HEt is niet gedownload :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...