gtajohan Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 als je black jack speelt in sa dan krijg je altijd van die kaarten maar ik wil die veranderen maar ik kan de txd daarvan niet vinden in heb al in gta_int en alle anderen weet iemand waar die zijn Reageren
K.O. Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Ik heb al wel de texture van het deck voor je gevonden. Deze heet kbblackjack.txd. De bitmap heet deck_cards, zoals je zult zien. Hiermee verander je volgens mij dus alleen het deck en niet de losse kaarten. Hij staat btw in de gta_int.img Edit: In de cutscene.img staan trouwens ook textures voor kaarten, maar die worden slechts in cutscenes gebruikt. Dit zijn o.a. cscard.txd, cscarddeck.txd en csplaycards.txd. Misschien dat een 'minigame' als blackjack ook telt als een cutscene, aangezien er gebeurtenissen in de main.scm staan, dat het dan als cutscene telt. Kijk maar wat er gebeurt als je deze verandert. Bewerkt: 20 juni 2007 door K.O. Reageren
gtajohan Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 die bedoel ik niet als je gaat spelen dan zie je boven aan rode kaarten die bedoel ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.