Ninoke Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Waar kan ik een mapvieuwer(zal wel fout gespeld zijn)voor SA vinden en een turotial in het nederlands(het liefst op dit forum)van de instalatie en hoe het werkt? grtz Ninoke Jaja bier Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Waar kan ik een mapvieuwer(zal wel fout gespeld zijn)voor SA vinden en een turotial in het nederlands(het liefst op dit forum)van de instalatie en hoe het werkt?grtz Ninoke Jaja bier Je kan hier een mapviewer voor San Andreas downloaden. In de readme staat een soort van handleiding over het gebruik en de installatie daarvan. Als je te veel moeite met Engels hebt, dan kun je ons om een vertaling vragen, maar het is wel te doen lijkt me. Ik heb helaas verder ook niet echts in het Nederlands gevonden, op deze tutorial na waar met de mapviewer wordt gewerkt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Als je moeite hebt met de engelse taal is het misschien ook een idee voor jou om nederlandse ondertitels te hebben in het spel GTA:SA, deze kan >hier< downloaden. Bewerkt: 19 juni 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.