max96 Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Als ik de schermresolutie wil veranderen en ik ga pijltje omhoog, gaat ie automatisch weer terug naar 800x600. Dat is ook zo bij de Anti aliasing. Vroeger kon dat wel? Het ligt zeker niet aan me hardware ofzoiets! Who can help? Reageren
spoeky Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Probeer het via het start menu te doen. Dus laad nog geen savegame! Start San Andreas gewoon op. Hierna krijg je een menu. Klik niet op start game, maar op options! Zo moet je hem wel kunnen veranderen. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik heb dat ook altijd maar het is heel simpel, je veranderd je resolutie met je pijltjes en dan druk je op enter. Tom Reageren
max96 Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ja ik was er net achter toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.