Twankala Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik heb net een Playseat gekocht, maar ik heb er nog geen spelletjes voor. Ik zoek dus een goed racespel voor op de playstation. Ik zat zelf een beetje aan rally-racen te denken, maar ik sta open voor nieuwe ideeën. Het liefste heb ik heb een niet zo dure, want de playseat koste al best veel. Reageren
BinkieNet Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik heb net een Playseat gekocht, maar ik heb er nog geen spelletjes voor.Ik zoek dus een goed racespel voor op de playstation. Ik zat zelf een beetje aan rally-racen te denken, maar ik sta open voor nieuwe ideeën. Het liefste heb ik heb een niet zo dure, want de playseat koste al best veel. Echte aanrader: Grand Turismo 4. Niet duur meer en een werkelijk prachtig spel! Reageren
Twankala Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik heb net een Playseat gekocht, maar ik heb er nog geen spelletjes voor.Ik zoek dus een goed racespel voor op de playstation. Ik zat zelf een beetje aan rally-racen te denken, maar ik sta open voor nieuwe ideeën. Het liefste heb ik heb een niet zo dure, want de playseat koste al best veel. Echte aanrader: Grand Turismo 4. Niet duur meer en een werkelijk prachtig spel! Bedankt, maar ik heb hier nog een vraag over: Wat voor een soort race spel is het? Rally, F1 enz. Reageren
JoGuM Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Ik heb net een Playseat gekocht, maar ik heb er nog geen spelletjes voor.Ik zoek dus een goed racespel voor op de playstation. Ik zat zelf een beetje aan rally-racen te denken, maar ik sta open voor nieuwe ideeën. Het liefste heb ik heb een niet zo dure, want de playseat koste al best veel. Echte aanrader: Grand Turismo 4. Niet duur meer en een werkelijk prachtig spel! Bedankt, maar ik heb hier nog een vraag over: Wat voor een soort race spel is het? Rally, F1 enz. gran tourismo omschrijft zich als the real driving simulator je kan meteen beginnen met bijv. Je race licencie te halen, je hebt vele soorten auto's maar er zit niks van f1 tussen, maar je hebt wel rally. Je hebt ook nog verschillende soorten van race. bijv een endurance race(zoiets als le mans) je hebt ook voor het eerst een B-spec mode, hiermee kan je ook een heel deel door het spel komen. Je bent dan een soort van uhhh, k ben ff de naam kwijt, maar hetzelfde wat jean todd (ferrari) doet in de f1:P kijk ook hier nog ff http://www.us.playstation.com/GranTurismo4/ het helpt altijd wel een andere game misschein is dtm race driver 3 (toca 3) ook niet zo duur, en daar heb je bijna alle elementen van het racen. Hier kan je trouwens ook online http://www.codemasters.nl/dtm3/index.php en mischien ook nog test drive. Die is ook wel mooi, kan online. Maar een minpuntje, Op de 360 en pc is het beeld heel erg mooi, maar op de ps2 is het beetje minder, ook heb je daar geen motoren en een paar andere merken http://www.testdriveunlimited.com/ als er later nog weet dat zet ik het er wel weer bij:P en ik weet trouwens niet waar je woont, maar de replay is een hele fijne winkel om games te kopen, vaak kan je ze daar ook proberen(was dit reclame, srry daarvoor) Bewerkt: 20 juni 2007 door JoGuM Reageren
Rullez Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Wat dacht je van... NFS Carbon. Dikke getunde wagen. Heel erg uitgebreide modes. Leuke cicuits en auto's, Alleen de verhaallijn is kort. F1 06 Dit is de nieuwste versie op de PS2. erg mooi beeld. Nieuwe circuits en rijders zitten erin. Hoe duur kosten die Playseat? MVG, Rullez Reageren
Twankala Geplaatst: 23 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Hoe duur kosten die Playseat?MVG, Rullez In de winkel is die van mij 250 euro: zie www.playseat.nl Ik heb hem op marktplaats gekocht: voor 140 euro. En dat met een Logitech Driving Force erbij!!! Dat is echt spotgoedkoop! Alleen ik had al zo'n stuur, dus die kan ik weer verkopen op marktplaats Het is zeker het waard. Je kan er soms uren achter zitten! Alleen 1 stom ding: het kost best veel ruimte... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 NFS Carbon VS Gran Turismo 4 Uitslag, Carbon baby spelletje, GT Hard. Gran Turismo heb je alle soorten auto's in diverse maten, ook krijg je eerst kleine autootjes minder goede waarnaar je steeds betere komt, ook moet je eerst een rijbewijs halen voor dat je verder kunt. Je kan een spoiler er op zetten, nieuwe velgen, carbon echt alle vernieuwingen ook kan je je auto laten wassen. Reageren
Mb. Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik heb wellicht wat tips: - DTM Race Driver 3 - GTR2 (Weet niet of deze voor de PS2 beschikbaar is) - Test Drive Unlimited - Gran Turismo 4 Alle 4 top racing games! Reageren
Racingfreak Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Granturismo 4 is een hele goede. Test drive unlimited en mischien NFS Carbon. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 midnight club 3 DUB edition nfs pro street(is nog niet uit) een gouwe ouwe nfs underground2 Reageren
gta_rulez Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Mijn favoriet is toch wel Need for Speed Most Wanted. Die zou ik nemen als je van racen overdag houdt. Carbon is alleen maar 's nachts maar je moet maar kijken wat je leuker vindt. De graphics van Most Wanted vind ik ook net ietsje beter. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Niet echt dé topgame, maar Paris Dakar Rally is (zoals de gamenaam al zegt) een rally game. Hier was ja naar op zoek. Reageren
thug Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 ik zou ook voor most wanted gaan het daglicht de iets mooiere graphics en de goeie sfeer. Reageren
profile Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 DTM race driver (de nieuwste) 7/10 F1 2006 10/10 Gran turismo 4 8/10 voor F1 2006 zou ik het missschien niet doen. Want misschien komt er op het einde van 2007 wel een 2007 editie op de markt. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) ik zou als ik jou was Gran Turismo 4 nemen, kost nu ook niet zo duur meer, het is ook echt 1 van de beste racespellen gemaakt op de PS2 alleen wat jammer is, als je Gran Turismo 3 hebt is het ff wennen, naja erg wennen. daarnaast zou je Test Drive Unlimited nemen voor echt een tropische Hawaiaanse sfeer en voor de keuze's van de auto's allemaal exotische wagens. trouwens kun je wel met Gran Turismo wel een soort van Formle 1 Spelen, maar je moet dan echt ver zijn en echte F1 wagen zijn het niet, Indi's. opzich vind ik NFS ook best wel goed voor de mogelijkheden met het tunen. greettzzz, Tha-Ran Bewerkt: 3 augustus 2007 door Tha-Ran Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.