Jump to content

Kleuren aanpassen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee mensen,

Ik heb een vraag, hoe kan ik er voor zorgen dat voor bijvoorbeeld de faggio bepaalde kleuren weggehaald worden. Bijv. die cominatie van wit met blau vind ik niet mooi. Kan ik die verwijderen?

En kan ik kleuren toevoegen?

Bedankt!

Geplaatst:

Je kan in je data folder het bestand carcols.dat aanpassen. Op die manier kan je dat veranderen.

>>> Door Wazuup: Het is verboden voor leden om de moderator tag te gebruiken, niet doen dus.<<<

Tom :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Je kan in je data folder het bestand carcols.dat aanpassen. Op die manier kan je dat veranderen.

Bedankt, gelukt. Nu ff ingame uitproberen :)

Edit: het werkt, bedank he!

Edit 2: Hoe kan ik een voertuig gewoon 1 kleur hebben. Gewoon achter bijv. faggio 1, enz? Hoop dat je het snapt :puh:

Bewerkt: door gta gamer13
Geplaatst:

Edit 2: Hoe kan ik een voertuig gewoon 1 kleur hebben. Gewoon achter bijv. faggio 1, enz? Hoop dat je het snapt :puh:

Was 21 seconde te laat :puh:

Help!

Geplaatst:

Geen idee maar probeer eens alle nummertjes bij de faggio te verwijderen en gewoon 1 nummer te laten staan.

Geplaatst:

Als je een voertuig 1 kleur wilt geven moet het bijvoorbeeld zo:

faggio 1.1, 0.0, 53,53, 73,73

Dus de zelfde kleur. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...