Kinzorro Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Missie(s):Dirt Track en Kickstart Versie:1 Cheaten:Nee Overig:Dirt Track-Ma,Wo Kickstart-Di,Do,Vrij,Za,Zo (De dagen van de week) Veel plezier!, ik krijg namelijk langzaam de neiging om mn PC uit het raam te gooien Alvast bedankt GTASAsf1.b Bewerkt: 19 juni 2007 door Kinzorro
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Ik doe het wel. Gehaald: Kikstart Beloning: Er spawnt een Dune bij het stadion Gehaald: Dirt Track Beloning: $25.000 en er spawnt een BF Injection bij het stadion Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Ik heb wel vaak gesaved om de tijd te laten verstrijken, want het was donderdag bij je savegame. Nog veel plezier met San Andreas. Bewerkt: 19 juni 2007 door Jow Tommy Verceti
Kinzorro Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik doe het wel.Gehaald: Kikstart Beloning: Er spawnt een Dune bij het stadion Gehaald: Dirt Track Beloning: $25.000 en er spawnt een BF Injection bij het stadion Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Ik heb wel vaak gesaved om de tijd te laten verstrijken, want het was donderdag bij je savegame. Nog veel plezier met San Andreas. Thnnx Tommy !!!
Recommended Posts