Hels Boontje Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) ik liep een beetje rond in san fierro omdat ik me verveelden zie ik ineens vlak bij mistys bar ofzo en die martial arts ding een soort spandoek hangen met erop Joint Festival is dit iets speciaals? zoniet mag het slotje.sorry ik heb geen foto of plaatje want hij faalde steeds met uploaden Bewerkt: 19 juni 2007 door Hels Boontje Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Ja het is wel een grappig spandoek, helaas voor jou is dat al gevonden en in dit topic besproken. Edit hieronder: Het is niet erg hoor . Ik heb ook niet alle topics gelezen maar rechtsboven heb je een zoekfunctie, erg handig als je iets zoekt Bewerkt: 19 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Hels Boontje Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 oh oke ben hier net nieuw dus ik heb nog niet alle topics gelezen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Dat hangt daar in de wijk Hashbury en in de wijk Garcia. Dat zijn de 'Hippie Wijken' van San Fierro, en zoals je misschien van The Truth weet willen hippie's nog wel eens wat drugs gebruiken. Dus ook joints. Dan geef ik nog even een link naar de zoekfunctie: klik en zoek Gewoon doen voordat je een topic opent Bewerkt: 20 juni 2007 door MartyCeha Reageren
Hels Boontje Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 oh heb zeker over dat zoek dingetje heen gekeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.