kelwin Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 ik blijf vast zitten bij de missie ,madd dogg, en als de cutscene is afgelopen springt madd dogg gelijk en bij hints stond als je de riot cheat hebt gebruikt moet je een nieuw savegame beginnen betekent dat ik helemaal overniew moet beginnen? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Ja deze bug is niet meer ongedaan te maken en je zal dus helemaal over nieuw moeten beginnen en ik geloof dat je die riot cheat niet eens kan uitschakelen. Reageren
kelwin Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 maar waar zorcht die cheat voor Reageren
PIERRO P Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) deze cheat zorgt dat iedereen met elkaar gaat vechten en dat ook mensen jou inelkaar willen slaan. Je krijgt deze situatie aan het einde van het spel automatisch zonder cheats Bewerkt: 20 juni 2007 door PIERRO P Reageren
kelwin Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 maar dat iedereen je aanvalt heb ik niet gebruikt Reageren
PIERRO P Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Als Madd Dogg gelijk van die rand afspringt kan dat alleen maar vanwege die cheat. Anders gebeurt dit niet. Bewerkt: 20 juni 2007 door PIERRO P Reageren
kelwin Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 maar niemand valt me aan Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) 'PIERRO P', je krijgt deze relsituatie niet aan het einde van het spel, maar tussen de missie 'Riot' t/m de missie 'End of the Line'. Na 'End of the Line' ben je weer verlost van de rellen. Maar goed, weet je zeker dat je niet 'STATE OF EMERGENCY' hebt getypt? Want dat is de enige manier om dit voor elkaar te krijgen. Als je al gewoon weer verder wilt bij de missie waarbij je was en je hebt SA op de PC dan moet je even naar dit(V1 en V1.01)/dit(V2) topic gaan, daar hebben -Matthijs-, Typhoon en SummerBase wel een aantal savegames. Kijk welke versie je hebt,dit doe je door even in het beginscherm rechtsonder te kijken en daar kijken wat er staat. Niks? V1. V1.01? V1.01. V2? V2. @ hierboven: Vallen ze ook niet elkaar aan? Bewerkt: 20 juni 2007 door VWO-er Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Gewoon of je een cheat hebt ingetypt waardoor politievoeruigen of roken, of in brand staan, waarin de politie harder optreedt tegen wie dan ook, mensen met hun tv in hun armen over straat rennen, mensen elkaar aanvallen, de politie en drugsdealers schieten, mensen met knuppels, scheppen of golfclubs elkaar of elkaars auto te lijf gaan (meer als normaal) er huizen in brand staan, er veel brandweer- en ambulancepersoneel met de bijbehorende noodvoertuigen, en mensen van zichzelf gaan rennen en in paniek raken. Als dat overal om je heen gebeurt heb je de Riot-cheat gebruikt. En je zit nog niet bij de Return To Los Santos missies dus daar zal het ook niet aan liggen. Als je die cheat hebt gebruikt, zal Madd Dogg in de missie meteen springen. Als je ook nog hebt gesaved dan ben je helemaal de sigaar want dan zul je zoals PIERRO P al zei opnieuw beginnen met je spel. Niet Saven Met De Riot Cheat Aan... kunnen we daar geen pinned topic van maken in het SA missie hulp forum? Reageren
tjoef Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 euh...als Mad Dog al van het dak springt voor de cutscene gedaan is, betekend dat dan niet dat je vóór die missie al meer dan 500 keer gecheat hebt? He ik eens op het net gelezen. Je kan dan wel door een tijdvertragende cheat(ironisch genoeg) de tijd vertragen maar dan moet je nog altijd snel zijn om hem te redden ! Reageren
Bling Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 euh...als Mad Dog al van het dak springt voor de cutscene gedaan is, betekend dat dan niet dat je vóór die missie al meer dan 500 keer gecheat hebt? He ik eens op het net gelezen. Je kan dan wel door een tijdvertragende cheat(ironisch genoeg) de tijd vertragen maar dan moet je nog altijd snel zijn om hem te redden !Nee. Als Madd Dogg direct na de cutscene van het dak afspringt, betekent dit dat je de Riot-cheat gebruikt hebt. Het maakt verder niet uit hoe vaak je de overige cheats gebruikt hebt, zolang je de Riot-cheat maar niet gebruikt hebt.Tevens heeft het, in tegenstelling tot wat sommige mensen denken, geen zin om met een cheat de tijd te verdragen. Wanneer je dit doet, zal jouw eigen snelheid namelijk ook vertragen. Helaas, gevolgen van de Riot-cheat zijn dus niet te omzeilen. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Er is een manier om al je cheats uit te zetten. Download Crazy Trainer +151 en zet de "Automatically counter cheats" aan, save het spel. Sluit San Andreas af, start San Andreas en laad de savegame waar gecheat is. Dan zie je dat alles weer is. Letterlijk. Reageren
kelwin Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 bedankt voor alle downloads maar er is een klein probleepje ik heb gta san andreas op de ps2 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 bedankt voor alle downloads maar er is een klein probleepje ik heb gta san andreas op de ps2 Dan zit er helaas niets anders op dan een nieuw spel. Tja, het is wel even slikken natuurlijk. Een cheat die direct je hele spel verknalt. Als je gelukt hebt heeft iemand misschien nog een savegame voor je voor de PS2, waarin hij ongeveer net zo ver is als jou. Daarover zou je enkele PS2 bezitters voor kunnen contacteren. Maar goed, dit is een leer voor de volgende keer. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Om een PS2-savegame op je PS2 te zetten heb je een memory-card-adapter nodig of ArMax met een USB-stick. Daarnaast zijn er ook voor de PS2 meerdere versies van het spel in omloop waarvan de savegames niet uitwisselbaar zijn. De meest voorkomende versies in nederland is PAL UK en PAL UK Platinum. Meer informatie hierover kan je lezen in dit topic van ASPHALT, waar het één en ander wordt uitgelicht m.b.t. ArMax. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.