Jump to content

Mad Dog's Ryhm

Recommended Posts

Geplaatst:

dit is de enige missie die ik nog moet doen maar ik kom er niet uit.. ik kom (met moeite) bij het boek, maar k kan dan niet meer terug.. ze schieten me steeds dood. En er staat dat als je een guard neersteekt je hun (stille)wapen kan gebruiken, maar als ik er 1 vermood.. kan ik ze'n wapen niet overnemen.. tips??

Geplaatst:

Koop gewoon flink wat wapens en een armor, en laat je ''vrienden'' die mee zijn eerst wat gasten neer schieten.

Handgranaten is ook een goeie tip! :)

Geplaatst:

Barry , je haalt missie's door de war ,

bij mad Dog's Ryhm moet je een boekje stelen ;)

Je moet gewoon alleen maar sluipen ( R3 indrukke ) en de eerste paar guards neersteken daarna overgaan op silenced pistol . als je bij de grote kamer komt , met een bar een verslaafde gamer moet je gewoon helemaal doorsluipen naar de volgende kamer en ze allebei laten leven , nu nog een gangetje en je bent bij het boek . Vanaf kun je alle wapens gebruiken die je maar wil dus knal gewoon iedereen neer

Geplaatst: (bewerkt)

okay, dankje.. is gelukt

hm.. daarna krijg je'n telefoontje van de politie. dat je ze moet helpen .. moet je molotov cocktails in de ganghouse gooien.. :blink: tips hiervoor??

Bewerkt: door itsme
Geplaatst:

Jaaa dat is een probleem , bij san fierro weet ik de enige brandwerkazerne , maar daar kun je geen missies mee doen :huh:

Geplaatst: (bewerkt)
Jaaa dat is een probleem , bij san fierro weet ik de enige brandwerkazerne , maar daar kun je geen missies mee doen  :huh:

maak wat brand dan komt hij wel

Bewerkt: door gta-SA fan
Geplaatst:

Leuk weetje:

jammer datje er al voor bij bent,

maar als je madd doggs mansion insluipt voor

dat boek dan kom je langs een mannetje,

dat op een bank zit een spelletje te doen

dit is Madd Dogg zelf

Voor de mensen die verder zijn:

B) i killd him and heeee, ho's that upon the roof :D

Geplaatst:

Moest ik dan sluipen in die missie ? ik heb gewoon gelopen en ze neergestoken werkte goed bij mij ben niet dood gegaan lol alweer iets bijgeleerd

Geplaatst:

bij dezelfde missie van dat je het ganghouse moet afbranden.. zit dat meisje bovenin.. je moet haar redden.. maareeh.. ik kan de trap niet vinden :unsure:

Geplaatst:
Leuk weetje:

jammer datje er al voor bij bent,

maar als je madd doggs mansion insluipt voor

dat boek dan kom je langs een mannetje,

dat op een bank zit een spelletje te doen

dit is Madd Dogg zelf

Voor de mensen die verder zijn:

B) i killd him and heeee, ho's that upon the roof :D

Ik heb hem ook vermoord. ik heb zijn kop eraf geschoten met een shotgun. Dan klopt het inderdaad niet, dat je hem later moet redden... ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...