itsme Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 dit is de enige missie die ik nog moet doen maar ik kom er niet uit.. ik kom (met moeite) bij het boek, maar k kan dan niet meer terug.. ze schieten me steeds dood. En er staat dat als je een guard neersteekt je hun (stille)wapen kan gebruiken, maar als ik er 1 vermood.. kan ik ze'n wapen niet overnemen.. tips?? Reageren
barry Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Koop gewoon flink wat wapens en een armor, en laat je ''vrienden'' die mee zijn eerst wat gasten neer schieten. Handgranaten is ook een goeie tip! Reageren
CJ-SA Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Barry , je haalt missie's door de war , bij mad Dog's Ryhm moet je een boekje stelen Je moet gewoon alleen maar sluipen ( R3 indrukke ) en de eerste paar guards neersteken daarna overgaan op silenced pistol . als je bij de grote kamer komt , met een bar een verslaafde gamer moet je gewoon helemaal doorsluipen naar de volgende kamer en ze allebei laten leven , nu nog een gangetje en je bent bij het boek . Vanaf kun je alle wapens gebruiken die je maar wil dus knal gewoon iedereen neer Reageren
itsme Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2004 (bewerkt) okay, dankje.. is gelukt hm.. daarna krijg je'n telefoontje van de politie. dat je ze moet helpen .. moet je molotov cocktails in de ganghouse gooien.. :blink: tips hiervoor?? Bewerkt: 13 december 2004 door itsme Reageren
BrokenTable Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Eerst Firetruck level 12 halen, dan ben je namelijk fireproof. Is een stuk makkelijker. Reageren
itsme Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Eerst Firetruck level 12 halen, dan ben je namelijk fireproof. Is een stuk makkelijker. hoe doe ik dat dan?? Reageren
DenTheMen Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Pak een firetruck en druk op R3 Reageren
Erulezz Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Jaaa dat is een probleem , bij san fierro weet ik de enige brandwerkazerne , maar daar kun je geen missies mee doen :huh: Reageren
Time Fighter Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 (bewerkt) Jaaa dat is een probleem , bij san fierro weet ik de enige brandwerkazerne , maar daar kun je geen missies mee doen :huh: maak wat brand dan komt hij wel Bewerkt: 13 december 2004 door gta-SA fan Reageren
Pablo Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Leuk weetje: jammer datje er al voor bij bent, maar als je madd doggs mansion insluipt voor dat boek dan kom je langs een mannetje, dat op een bank zit een spelletje te doen dit is Madd Dogg zelf Voor de mensen die verder zijn: B) i killd him and heeee, ho's that upon the roof Reageren
Randy_Keith_Orton2 Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Moest ik dan sluipen in die missie ? ik heb gewoon gelopen en ze neergestoken werkte goed bij mij ben niet dood gegaan lol alweer iets bijgeleerd Reageren
itsme Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 bij dezelfde missie van dat je het ganghouse moet afbranden.. zit dat meisje bovenin.. je moet haar redden.. maareeh.. ik kan de trap niet vinden :unsure: Reageren
-Richard- Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Leuk weetje:jammer datje er al voor bij bent, maar als je madd doggs mansion insluipt voor dat boek dan kom je langs een mannetje, dat op een bank zit een spelletje te doen dit is Madd Dogg zelf Voor de mensen die verder zijn: B) i killd him and heeee, ho's that upon the roof Ik heb hem ook vermoord. ik heb zijn kop eraf geschoten met een shotgun. Dan klopt het inderdaad niet, dat je hem later moet redden... Reageren
love the gang Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 wat een topic zijn er al 3 over SLOTJE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.