bilaba Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Ik ben een noob als het gaat om paintshop (pro), maar ik wil echt weten hoe je een GTA(SA) style foto maakt. Alvast Bedankt >>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Graphics Algemeen.<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik ben een noob als het gaat om paintshop (pro), maar ik wil echt weten hoe je een GTA(SA) style foto maakt.Alvast Bedankt >>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Graphics Algemeen.<<< Ik ben niet echt bekend met PSP, maar met Photoshop kun je deze stijl creëren door voornamelijk alles handmatig via de 'Pen Tool' te doen. Ik weet niet of het precies zo word gedaan, maar je kan wel een soort gelijke style maken. Je hebt er denk ik wel de juiste techniek voor nodig. Ik heb het eens geprobeerd, maar het is best nog lastig. Je moet met de 'Eyedrop Tool' één vaste kleur kiezen voor één stuk, bijvoorbeeld het shirt. Daarnaast moet je de schaduwen, dus de zwarte gedeelten, ook niet vergeten. Op het einde kun je met de 'Gradient Tool' er nog een leuk effect overheen gooien. Maar goed, het is nogmaals best lastig om te doen, en ik weet niet of het ook kan met PSP. Misschien handig om eens de trial van Photoshop te downloaden, dan kun je in de trial (demo), 30 dagen proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.