Jump to content

Waardient deze tag voor ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar dient deze tag voor ?

<server></server>

Moet ik natuurlijk wel weten om goede sites te maken hé

Alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien is het ook handig om te zeggen met wat voor iets je bezig bent. HTML, XML, RSS, ...

Bij HTML bestaat het ellement "server" niet dus ik neem aan dat je het al niet over HTML hebt. Bij RSS is het gewoon de bedoeling de server waar je het over hebt erin te plaatsen neem ik aan.

Kan je ook even vermelden vanwaar je het element <server> haalt kan iemand je misschien wel helpen. :Y

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:

Ik heb de tag gevonden in de tag chooser

ik werk met HTML , tis een script waar ik nog zo,n ding boven aan moet zetten met XHTML erin

Het staat onder HTML dus..

[EDIT] Gek ding met XHTML 1.0 transitional erboven gezet

Ik heb de tag gevonden in de tag chooser

ik werk met HTML , tis een script waar ik nog zo,n ding boven aan moet zetten met XHTML erin

Het staat onder HTML dus..

[EDIT] Gek ding met XHTML 1.0 transitional erboven gezet

Ik wil niet irritant doen maar geef de link van de site of de naam van het programma waar je mee werkt. Want ik ben echt niets meer met die uitleg.

Misschien kan je ook eens je bron-code geven?

Edit: @ hieronder, sorry hoor :N (Mensen met dyslexie bestaan spijtig genoeg ook hoor Le Mrg :N ).

Geplaatst:
Misschien is het ook handig om te zeggen met wat voor iets je bezig bent. HTML, XML, RSS, ...

Bij HTML bestaat het ellement "server" niet dus ik neem aan dat je het al niet over HTML hebt. Bij RSS is het gewoon de bedoeling de server waar je het over hebt erin te plaatsen neem ik aan.

Kan je ook even vermelden vanwaar je het ellement <server> haalt kan iemand je misschien wel helpen. :Y

Het woord ellement bestaat ook niet, het is namelijk element. 't Is maar dat je het weet :7

Geplaatst:

Ik heb eventjes gegoogled, en kwam op volgend uit:

SERVER

(server-side script)

The SERVER tag specifies server-side JavaScript statements that are used in a JavaScript application on the server. (Contrast this with theSCRIPT tag, which specifies client-side JavaScript statements that run in the browser.) When a script is specified within the SERVER tag, it is run on the server before the page is passed to the browser. See Writing Server-Side JavaScript Applications for more information.

Syntax

<SERVER>...</SERVER>

Example

<P>Your IP address is <SERVER>write(request.ip);</SERVER>

Dit wilt dus zeggen dat je in combinatie met javascript codes de server tag gebruikt(als ik het juist heb).

Heb je dat wel getest? Ik heb het op mijn locale server getest en het werkt niet hoor. :N

P.S: kan je de bron ook vermelden. Want dit lijkt me wel intresant ik heb alleen (nog) niets nuttigs gevonden over server-side JavaScript :$

Edit: na wat zoekwerk lijkt mij zoals logisch is dat je natuurlijk dan een server nodig hebt die de Javascript parsed en ik denk dat geen enkele moderne server dit nog draaid. Ik zag ergens dat deze Javascript servers door Netscape ontwikkeld waren maar de link die naar de Netscape site leide (volgens mij om de server te downloaden of voor documentatie) is dood. (Klik hier) Het lijkt mij dus dat deze tag niet meer gebruikt wordt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...