GTA_XP Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Hey leden. Ik denk eens na of ik voor een nieuw laptop ga sparen. En ja, ik spaar voor een nieuwe laptop. Waarom ik voor laptop kies: -Het is erg handig voor mij. -Het is mobiel, je kan m overal meenemen. -Het is licht -Alles zit erbij, muis (touchpad) toetsenbord en beeldscherm. Het is handig voor mij. Dus welke laptop kan ik beter kopen. Ik wil het gebruiken voor 3d modeleren, zware grafische games spelen. Het moet veel FPS aankunnen. De videokaart moet snel zijn, ook de proccesor moet snel zonder dat de snelheid afneemt door gebruik van een accu. Ik wil het laptop ook gebruiken voor: Need for speed Most Wanted Need for speed Carbon Driv3r San Andreas. Dus de vraag duidt: Welke laptop is goed? Reageren
ifc3 Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Hey leden.Ik denk eens na of ik voor een nieuw laptop ga sparen. En ja, ik spaar voor een nieuwe laptop. Waarom ik voor laptop kies: -Het is erg handig voor mij. -Het is mobiel, je kan m overal meenemen. -Het is licht -Alles zit erbij, muis (touchpad) toetsenbord en beeldscherm. Het is handig voor mij. Dus welke laptop kan ik beter kopen. Ik wil het gebruiken voor 3d modeleren, zware grafische games spelen. Het moet veel FPS aankunnen. De videokaart moet snel zijn, ook de proccesor moet snel zonder dat de snelheid afneemt door gebruik van een accu. Ik wil het laptop ook gebruiken voor: Need for speed Most Wanted Need for speed Carbon Driv3r San Andreas. Dus de vraag duidt: Welke laptop is goed? Ik zou een Asus G2S laptop nemen, al moet je er wel rekening mee houden dat de snelheid altijd afneemt op de accu, of dat je maar heel kort iets kunt doen op de accu. Ook zijn gaming laptops niet erg mobiel. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Als ik jou was zou ik een desktop kopen voor de games, en daarnaast een laptop. Ik kan me niet voorstellen dat er een Laptop onder de 2.000€ is die deze games zonder problemen kan draain. BTW, het is handiger om eerst geld te sparen, en vervolgens een laptop uit te kiezen. Als je eindelijk het geld bijelkaar hebt gespaart is de laptop die je in gedachten had al lang uit de tijd. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Maakt niet uit of het minder mobiel is. ALLE suggesties zijn welkom EDIT: De games die ik in het eerste post heb gezegd zijn alleen de enige games die ik wil gamen. Dus is een desktop niet iets voor mij En ifc3, kan je me de link geven? Bewerkt: 20 juni 2007 door GTA_XP Reageren
ifc3 Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Maakt niet uit of het minder mobiel is.ALLE suggesties zijn welkom EDIT: De games die ik in het eerste post heb gezegd zijn alleen de enige games die ik wil gamen. Dus is een desktop niet iets voor mij En ifc3, kan je me de link geven? Klickety Klik (asus.com - G2S) Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Gezien je eisen kom je al bij de duurdere laptops aan. Je wil zware games spelen en 3d modeleren. Dit zijn dingen die veel vragen van een laptop. Dan wil ik je nog een aantal vragen stellen om je vraag duidelijk te beantwoorden door mij of door iemand anders. Wat wil je uitgeven voor een laptop? Hoe groot moet je Harde Schijf zijn? Hoeveel GB werkgeheugen wil je nemen? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Gezien je eisen kom je al bij de duurdere laptops aan. Je wil zware games spelen en 3d modeleren. Dit zijn dingen die veel vragen van een laptop. Dan wil ik je nog een aantal vragen stellen om je vraag duidelijk te beantwoorden door mij of door iemand anders. Wat wil je uitgeven voor een laptop? Hoe groot moet je Harde Schijf zijn? Hoeveel GB werkgeheugen wil je nemen? Minimaal 120 GB. Minimaal 512 of 1024 MB werkgeheugen. Reageren
ifc3 Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Gezien je eisen kom je al bij de duurdere laptops aan. Je wil zware games spelen en 3d modeleren. Dit zijn dingen die veel vragen van een laptop. Dan wil ik je nog een aantal vragen stellen om je vraag duidelijk te beantwoorden door mij of door iemand anders. Wat wil je uitgeven voor een laptop? Hoe groot moet je Harde Schijf zijn? Hoeveel GB werkgeheugen wil je nemen? Minimaal 120 GB. Minimaal 512 of 1024 MB werkgeheugen. En je hebt denk ik ook wel een gpu nodig met shaders...... Dat wordt ook een dure grap.... (dan heb je een Geforce GO 7950 nodig). Reageren
Schno009 Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Beetje elke budget-laptop-kaart (zoals de Ati Mobility Radeon X1400 ofzo) heeft de juiste shaders voor deze spellen. Most Wanted draait zonder problemen op mijn laptop (heeft deze videokaart) maar Carbon heb ik (nog) niet erop geprobeerd. San Andreas en Driv3r zijn niet zulke veeleisende spellen. Ik denk dat je ook wel aardig wegkomt met een Laptop ala Acer (goede ervaringen mee, zij plakken tenminste nog de licentiesticker op de onderkant ) Aspire 5630 met 2 Gig geheugen en 160 GB HD. (heeft een geforce 7300, genoeg voor jouw games) Deze kost 1099 euro volgens de officiele Acer prijslijst. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 En welke videokaarten zijn erg? Ik ben mijn Sony Vaio spuugzat!! Kan niet eens Need for speed Hot Pursuit2 aan!! Bij voorkeur liefst een nVidiakaart Reageren
Backsmash Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 dell heeft een gaming laptop. je kan deze nog iets meer naar eigen inzicht configureren. ik geloof dat alienware er ook een heeft, maar dan zit je wel aan hele dure kant. dus de keus is aan jouw. klik voor de goedkoopste alienware laptop Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) klik voor de goedkoopste alienware laptop Deze is nog goedkoper, hij start vanaf 1000 Euro en je kan hem nog helemaal upgraden als de specificaties nog niet goed genoeg vind. Klik Je moet er wel nog bijrekenen dat er schipkosten bijkomen... De Technise Specificaties: Windows Vista Capable * Windows® Vista™ Home Basic * Windows® Vista™ Home Premium * Windows® Vista™ Ultimate * Windows® XP Media Center Edition 2005 * Windows® XP Professional Processors, Chipset & Memory Intel Core Duo Inside * Intel® Core™2 Duo Processors (2MB and 4MB Cache, 667MHz FSB) * Intel 945PM + ICH7 Chipset * Starting at 1GB Single Channel up to 2GB Dual Channel DDR2 at 667MHz * 2 dedicated SO-DIMM slots for Dual Channel DDR Memory Graphics & Video * 256MB Nvidia GeForce Go 7600 * 128MB ATI Mobility Radeon X1400NVIDIA SLI and GeForce Go 7 Series * Connectivity o Video out: One DVI Connector o TV out: One S-Video out connector Storage * Single Hard Drive o 5400 RPM - Up to 250GB SATA with NCQ o 7200 RPM - Up to 200GB SATA with NCQ * Optical Drives o 24x CD-RW / 8x DVD Combo or 8x Dual Layer DVD±RW / 24x CD-RW Networking Wi-Fi * Wireless Connectivity o Internal Intel PRO Wireless 4965 a/b/g/n Mini-Card * Wired Connectivity o Integrated Gigabit Ethernet RJ-45 o Integrated 56K V.920 modem RJ-11 Audio * 7.1 High-Definition Audio * Two Speakers Peripheral Connects connections * 3 Hi-speed USB 2.0 ports * Express Card Slot /54mm * IEEE 1394a (4-pin) port * 4-in-1 Memory Card Reader (SD / MS / MSPRO / MMC) LCD Panel * 15.4” Wide Screen Wide WUXGA 1920 x 1200 * 15.4” Wide Screen WXGA 1280 x 800 Keyboard & Touchpad * Full Size Keyboard with Integrated Keypad * Full Size Touchpad with Scroll Functionality * Instant Access Buttons include: o Internet o E-mail o Windows Media Player o Battery Control Technology Case & Chassis * Exclusive Alienware Design and Color * Height: 1.36” * Width: 14.25” * Depth: 10.75” * Weight: 6 lbs * Only enabled if TV tuner card and Media Center OS is installe Bewerkt: 17 januari 2012 door Joriz Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Er bestaat ook foto/afbeelding waar erop staat hoeveel FPS een videokaart kan hebben? En welke type/merk videokaart het is. Ik zag het een keer op dit GTAF maar ik die kan ik niet meer vinden. Weet iemand het? Reageren
ifc3 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Er bestaat ook foto/afbeelding waar erop staat hoeveel FPS een videokaartkan hebben? En welke type/merk videokaart het is. Ik zag het een keer op dit GTAF maar ik die kan ik niet meer vinden. Weet iemand het? Op de doos van je videokaart staat de maximum refresh rate. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Er bestaat ook foto/afbeelding waar erop staat hoeveel FPS een videokaartkan hebben? En welke type/merk videokaart het is. Ik zag het een keer op dit GTAF maar ik die kan ik niet meer vinden. Weet iemand het? Op de doos van je videokaart staat de maximum refresh rate. Hoe kan ik het nou zien? Ik heb een Sony Vaio FS515B Notebook en daar zie ik niks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.