Schno009 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Het aantal FPS'en hang af van téveel factoren, om het op de doos van een kaart/laptop te zetten. Een paar: -Het spel (de belangrijkste) -Hoeveelheid geheugen -Processor -Fragmentatie hardeschijf -Temperatuur Kortom, hier zijn geen standaard berekeningen voor. Er is geen maximum voor FPS'en, deze factoren bepalen het hoogste. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Al mijn specs kan je zien: >>KLIK<< Wat mij niet bevalt is de videokaart. Van een Intel GML910/915 Express Reageren
ifc3 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Al mijn specs kan je zien:>>KLIK<< Wat mij niet bevalt is de videokaart. Van een Intel GML910/915 Express Zo slecht is die toch niet? Die trekt toch best oudere spellen? Reageren
P I N O Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) en anders XXODD heeft ook goeie laptops om mee te gamen. Maar zijn volgens mij wel duur XXODD Bewerkt: 22 juni 2007 door P I N O Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Er is ook een goede Packard Bell Easynote laptop? Dat zag ik ook op dit GTAF maar kan de topic niet vinden. En nu ik erover nadenk, ik wil alleen San Andreas op zijn hoogst gamen. Geen NFSC of NFSMW, alleen GTA San Andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.