Jump to content

demo man bedrijf sh*t


darkdude

Recommended Posts

ik heb 5 bedrijven uitgespeeld ook print works maar er gebeurd niks :N moet ik ze soms allemaal uitspelen

ps de missie demolition man lukt me ook niet terwijl ik toch heeel goed met heli's om kan gaan :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 5 bedrijven uitgespeeld ook print works maar er gebeurd niks :N moet ik ze soms allemaal uitspelen

ps de missie demolition man lukt me ook niet terwijl ik toch heeel goed met heli's om kan gaan :duh:

Je hoeft niet alle bedrijven te voltooien, maar 5 is helaas voor jou nog niet genoeg. PatrickW heeft dit ooit eens uitgezocht en kwam uit op 5 bedrijven + de Printworks, wat in totaal 6 bedrijven maakt. Voor de complete post van PatrickW verwijs ik je door naar dit topic: *KLIK*. Volg de beschrijvingen uit dat topic op, en je zult als het goed is de laatste missies van het spel kunnen doen.

Veel succes ermee! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de eind-missies heb je 5 uitgespeelde bedrijven nodig + de Printworks. Dus nog 1 bedrijfje te gaan. ;)

Demolition Man is inderdaad een lastige missie. Je kan met het helikoptertje naar de werf gaan voor je een bom opgenomen hebt en er iedereen vermoorden die een bedrijging vormt, als iedereen dood is kan je de bommen met rust plaatsen. Als het je dan nog niet lukt kan je het ook nog altijd aanvragen in het savegame-aanvraag topic. Dan haalt iemand anders die voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog wel een tip voor 'Demolition Man'. Vlieg eerst een beetje in. Pas als je de eerste bom pakt, begint de tijd te lopen. Maak van deze gelegenheid gebruik om wat te wennen aan het helikoptertje, vlieg een rondje om het gebouw bijvoorbeeld. Als je een beetje gewend bent aan de toetsen en het helikoptertje, dan zou je de missie kunnen proberen. Overigens is het geen schande als je dan faalt, aldoende leert men.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...