mz_fredje Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) hey ik heb GTA SA maar ik heb de volgende files nodig ogg.dll vorbis.dll vorbisfile.dll en eax.dll kan iemand mij helpen? Bewerkt: 20 juni 2007 door mz_fredje Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) hey ik heb GTA SA maar ik heb de volgende files nodig ogg.dll vorbis.dll vorbisfile.dll en eax.dll kan iemand mij helpen? Natuurlijk, heb je een momentje? Hier zijn ze: 'Ogg.dll' 'vorbis.dll' 'vorbisfile.dll' en 'eax.dll': Na het downloaden plaatsen in de map waar GTA: San Andreas geïnstaleerd staat. Veel plezier ermee! Bewerkt: 20 juni 2007 door -Matthijs- Reageren
mz_fredje Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 hey ik heb GTA SA maar ik heb de volgende files nodig ogg.dll vorbis.dll vorbisfile.dll en eax.dll kan iemand mij helpen? Natuurlijk, heb je een momentje? ja heel erg bedankt ... Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Hierzo ! Tom Bewerkt: 20 juni 2007 door .:TOM:. Reageren
mz_fredje Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Hierzo !Tom heel erg bedankt maar nu alleen noeg eax.dll Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.