Jump to content

Intensive Care

Recommended Posts

Geplaatst:

Missie: Intensive Care

Versie: 1.01 of 1.0

Cheaten: Liever niet

Overig: Ik wou deze missie zelf uitspelen voor mijn vriendje, maar als de missie geslaagd is en bij mijn savehouse uit de ambulance wilt uitstappen, dan crasht het spel.

Geplaatst: (bewerkt)

Intensive Care - Mission Passed!

Beloning: $5000

- Respect +

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Hey , ik heb precies het zelfde probleem :N ik heb gta SA op de xbox maar ook bij mij loopt hij op het eind van de missie vast!! ik heb de missie al iets van 23 keer overgedaan :bonk:

Waarschijnlijk is dit omdat ik te veel cheats eerder in het spel heb gebruikt en zit er nu gewoon een BUG in ....

verder dan de missie Intensive Care kom ik in ieder geval niett :cry:

Geplaatst:
Hey , ik heb precies het zelfde probleem :N ik heb gta SA op de xbox maar ook bij mij loopt hij op het eind van de missie vast!! ik heb de missie al iets van 23 keer overgedaan :bonk:

Waarschijnlijk is dit omdat ik te veel cheats eerder in het spel heb gebruikt en zit er nu gewoon een BUG in ....

Door teveel cheats te gebruiken onstaat er niet zomaar een bug. Die bug zit erin of niet, jij hebt waarschijnlijk het ongeluk dat hij er bij jou wel in zit. Ook als je geen cheats had gebruikt, dan was je hier tegen aan gelopen, mits het daadwerkelijk een bug is. Echte oplossingen zijn er niet, zoals een nieuwe savegame downloaden. Misschien kun je je Xbox even schoonmaken of iets dergelijks? Overnieuw beginnen kan een optie zijn, maar dan heb je kans er weer tegen aan te lopen. Het spel opnieuw kopen kan dan misschien een oplossing zijn, wie weet.

Geplaatst:

Door teveel cheats te gebruiken onstaat er niet zomaar een bug. Die bug zit erin of niet, jij hebt waarschijnlijk het ongeluk dat hij er bij jou wel in zit. Ook als je geen cheats had gebruikt, dan was je hier tegen aan gelopen, mits het daadwerkelijk een bug is. Echte oplossingen zijn er niet, zoals een nieuwe savegame downloaden. Misschien kun je je Xbox even schoonmaken of iets dergelijks? Overnieuw beginnen kan een optie zijn, maar dan heb je kans er weer tegen aan te lopen. Het spel opnieuw kopen kan dan misschien een oplossing zijn, wie weet.

Overnieuw lukt niet :N maar misschien moet ik hem maar overnieuw kopen.... ( had ik nog niet aan gedacht :puh: )

Thanx voor de tip!! ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...