gijsisok Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Misschien leuk om te weten: als je in de missie Robbing Uncle Sam tegen een kist aanbeukt, krakt hij open en dan kun je het wapen dat erinzat pakken. Vaak is dit een pistol, shotgun, machine gun, grenades en armor Reageren
Mister.X Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Best oud.. Ik had het al ergens gelezen. Maar zelf nooit geprobeert.. Misschien dadelijk effe proberen Reageren
PrI3sT Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 hey dat wist ik niet goed gevonden Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Goed gevonden. Wist het nog niet. Wel lekker als je in wapen nood zit. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ja deze kende ik al. De wapens die je kan krijgen zijn: Shotgun, pistol, uzi, grenades Ook zitten er body armor en health in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.