nimesh.gta Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 uhm als je een gaat doen staat er een rondje waar je in moet staan nu heb ik ook zoon ding gevonden bij die plaats waar ook een verlaten rolstoel staat en als ik er in sta staat er iets mel the cock(of wat het ook mag zijn) is not at home right now nu vraag ik wat is die missie nu precies >>> Door Bling: Dit is geen Easter Egg; verplaatst naar "SA: General". <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 uhm als je een gaat doen staat er een rondje waar je in moet staan nu heb ik ook zoon ding gevonden bij die plaats waar ook een verlaten rolstoel staat en als ik er in sta staat er iets mel the cock(of wat het ook mag zijn) is not at home right now nu vraag ik wat is die missie nu precies Volgens mij bedoel je 'Beat the Cock'? In ieder geval, dat is een triatlon die door San Andreas gaat. Je moet eerst zwemmen, fietsen en dan lopen. Deze triatlon is alleen beschikbaar op zaterdag en zondag om ongeveer 4 uur in de morgen. Je vind overigens ook nog een triatlon op 'Santa Maria Beach'. Meer informatie over de triatlons vindt je hier. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) uhm als je een gaat doen staat er een rondje waar je in moet staan nu heb ik ook zoon ding gevonden bij die plaats waar ook een verlaten rolstoel staat en als ik er in sta staat er iets mel the cock(of wat het ook mag zijn) is not at home right now nu vraag ik wat is die missie nu precies dit is een marathon genaamd ''beat the cock'' je kunt deze starten door hoge stamina te hebben en goede bike skill te hebben EDIT: -matthijs- was me voor Bewerkt: 20 juni 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
nimesh.gta Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 maar wat moet je precies doen sommige zeggen dat the cock eigelijk leatherface(man met kettingzaag) is Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 maar wat moet je precies doen sommige zeggen dat the cock eigelijk leatherface(man met kettingzaag) is Dat is dikke onzin, sorry. Velen beweren dat er een vaag iemand met een kettingzaag door het bos loopt. Hier klopt echter niets van, en het is daarnaast ook nooit bewezen. Waarschijnlijk heeft iemand deze fake EasterEgg het leven ingeroepen om wat opspraak te zaaien, maar het is nooit bewezen dat hij er daadwerkelijk is. Ga er maar gewoon van uit, dat die er niet in zit, dat doe ik ook. Je moet dus, zoals ik net ook al zei een triatlon doen. (Zwemmen, fietsen en lopen.) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) maar wat moet je precies doen sommige zeggen dat the cock eigelijk leatherface(man met kettingzaag) is De 'cock' is die gast die achter de toonbank staat bij Cluckin' Bell! Dat is deze gast : En wat trouwens ook leuk is, een 'Cock' betekent zoiets als 'lul' in het Nederlands, maar het betekent ook 'haan', dus dat is de link tussen Cluckin' Bell en een lul R* Humor Je ziet ook zo'n poster in de gyms van San Andreas van 'Beat The Cock', dus het gaat er eigelijk om om die gast van Cluckin' Bell te verslaan, die ook meedoet aan die triathlon. Bewerkt: 21 juni 2007 door MartyCeha Reageren
nimesh.gta Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) ow ok wist ik niet en over die man met een kettingzaag dat is die zogenaamde iemand die uit texas chainsaw mascara (of zo iets) komt?? toch? Bewerkt: 24 juni 2007 door nimesh.gta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.